[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"] Jos kommentoin yhden suvin mollaajan mailia, koska mailista jää vähän kateellisen tilityksen kuva, sinun käänteislogiikkasi myötä se koskee kaikkia jotka ei omista SUV:ia miten tähän päädyit?
Kommenttisi käsittelivät montaa eri vastausta eri vastaajilta joten KYLLÄ tilityksesi on yleistystä.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"] Käänteislogiikkaa: Kaikki juotava on nestettä, kaikki neste ei ole juotavaa.
Jos ei halua SUVia (ja vielä kertoo sen ääneen) on auttamattomasti kateellinen, muuta syytähän ei voi olla, eihän ? ainakaan et sitä tunnu tajuavan.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"] 'esim huvi' Olet siis todellakin joutunut katsomaan sanakirjasta!
Kannattaisi sinunkin joskus katsoa, siellä oikeasti kerrotaan mitä sana tarkoittaa.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"] En väittänytkään sinun sanoneesi mielipidettäsi yhdestäkään autosta, onko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Sanoin sinun kertoneen MINUN mielipiteeni.
Kirjoitus virhe, piti lukea MIELIPIDETTÄSI.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"] Vieläkö haluat jatkaa?
Katselin eräänä päivänä Hampurissa lasimontterissa pyörivän standin päällä seisovaa Audin Pikes Pike mallia. Olisiko ollut näköismalli tms. mutta täysin valmiilta autolta se näytti. Tuotantoon sen pitäisi tulla -06. Mutta on se iso, jos Touareg tuntuu mastodontilta, niin tämä on pidempi ja paisutettu joka suuntaan, ja se keula. SUV:ien vihaajat eivät ole painajaista vielä nähneetkään! Minä kun luulin, että Suburban on iso, joku senkin kutisti nyt. Olisiko vanteet olleet peräti 22" esittelymallissa. Painoa ei hirvittävästi, 2200 kg. Koneet kaikki mahdolliset aina W12 ja V10Tdi:n saakka. Hinta-arvio oli, että jäänee Saksassa karvan alle 50 t .
Tuotantoon sen pitäisi tulla -06. Mutta on se iso, jos Touareg tuntuu mastodontilta, niin tämä on pidempi ja paisutettu joka suuntaan, ja se keula.
Tuotantoversion nimi on Q7 ja käytännössä se on Touaregin 7-paikkainen hieman ylellisempi versio. Valmiiin näköiset protot ovat olleet liikenteessä jo jonkin aikaa: http://www.carspyshots.net/zerothread?id=12323
Mulla oli aikoinaan melkein suv eli vanha patrol.Oli aivan loistava talviauto,ei jäänyt mihinkään kiini,oli lämmin ja ainoa mikä sapetti,oli dieselvero.En ole haudannut ajatusta hankkia vielä nelivetoa,onhan nämä nykyiset jo todella hyviä ajettavia,malttia matkassa,niin kuin muillakin kulkimilla.
kohdistuva hyökkäys. Artikkelissa mainittiin, että 25 MPG kuluttavat car-muotoiset ovat ok. Entä vähemmän kuin 25 MPG kuluttavat SUV:t (näitä kuitenkin myydyimmistä on valtaosa)? Miksei herra Livingstone hyökkää ylipäätään kaikkia suurehkoja yli 25 MPG kuluttavia autoja vastaan? No, taitaapa itse herran virka-autokin kuluttaa enemmän kuin tuon vai ajaako Livingstone virka-ajonsa Vauxhall Corsalla?
Kaikki varmaan ymmärsivät, mitä tarkoitit, mutta täsmennänpä silti. "Enemmän kuin 25 MPG" tarkoittaa pienempää kulutusta kuin 25 MPG-autolla. 25 MPG on noin 9.5 l /100km ja vastaavasti 50 MPG on noin 4.7 l / 100km
Kaikki varmaan ymmärsivät, mitä tarkoitit, mutta täsmennänpä silti. "Enemmän kuin 25 MPG" tarkoittaa pienempää kulutusta kuin 25 MPG-autolla. 25 MPG on noin 9.5 l /100km ja vastaavasti 50 MPG on noin 4.7 l / 100km
Kiitokset! Tuo Miles per gallon (montako mailia galloonalla bensaa) kulutuksen ilmoitustapa kun on hieman erilainen kuin meidän litraa sadalla kilometrillä. Eli MPG luvuissa suurempi luku on aina polttoainetaloudellisempi.
Varmaankin Livingstonenkin tarkoitus on hyökätä suurikulutuksia V8/10-moottoreilla varustettuja SUV:eja vastaan, mutta kansan kiihottaminen puhumalla pelkästään SUV-luokasta ylipäätään ei ole mielestäni järkeenkäypää. Varsinkin, kun yhtä paljon kuluttavia löytyy esim. edustussedaneista (mm. Britannian oma premium-tuotanto, isot Jaguarit, Bentley...).
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"]
Jos kommentoin yhden suvin mollaajan mailia, koska mailista jää vähän kateellisen tilityksen kuva, sinun käänteislogiikkasi myötä se koskee kaikkia jotka ei omista SUV:ia miten tähän päädyit?
Kommenttisi käsittelivät montaa eri vastausta eri vastaajilta joten KYLLÄ tilityksesi on yleistystä.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"]
Käänteislogiikkaa: Kaikki juotava on nestettä, kaikki neste ei ole juotavaa.
Jos ei halua SUVia (ja vielä kertoo sen ääneen) on auttamattomasti kateellinen, muuta syytähän ei voi olla, eihän ? ainakaan et sitä tunnu tajuavan.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"]
'esim huvi' Olet siis todellakin joutunut katsomaan sanakirjasta!
Kannattaisi sinunkin joskus katsoa, siellä oikeasti kerrotaan mitä sana tarkoittaa.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"]
En väittänytkään sinun sanoneesi mielipidettäsi yhdestäkään autosta, onko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Sanoin sinun kertoneen MINUN mielipiteeni.
Kirjoitus virhe, piti lukea MIELIPIDETTÄSI.
[quote title="17.01.2005 klo 15:58 RuisAntero kirjoitti"]
Vieläkö haluat jatkaa?
Katselin eräänä päivänä Hampurissa lasimontterissa pyörivän standin päällä seisovaa Audin Pikes Pike mallia. Olisiko ollut näköismalli tms. mutta täysin valmiilta autolta se näytti. Tuotantoon sen pitäisi tulla -06. Mutta on se iso, jos Touareg tuntuu mastodontilta, niin tämä on pidempi ja paisutettu joka suuntaan, ja se keula. SUV:ien vihaajat eivät ole painajaista vielä nähneetkään! Minä kun luulin, että Suburban on iso, joku senkin kutisti nyt. Olisiko vanteet olleet peräti 22" esittelymallissa. Painoa ei hirvittävästi, 2200 kg. Koneet kaikki mahdolliset aina W12 ja V10Tdi:n saakka. Hinta-arvio oli, että jäänee Saksassa karvan alle 50 t .
Tuotantoversion nimi on Q7 ja käytännössä se on Touaregin 7-paikkainen hieman ylellisempi versio. Valmiiin näköiset protot ovat olleet liikenteessä jo jonkin aikaa: http://www.carspyshots.net/zerothread?id=12323
Mulla oli aikoinaan melkein suv eli vanha patrol.Oli aivan loistava talviauto,ei jäänyt mihinkään kiini,oli lämmin ja ainoa mikä sapetti,oli dieselvero.En ole haudannut ajatusta hankkia vielä nelivetoa,onhan nämä nykyiset jo todella hyviä ajettavia,malttia matkassa,niin kuin muillakin kulkimilla.
Kaikki varmaan ymmärsivät, mitä tarkoitit, mutta täsmennänpä silti. "Enemmän kuin 25 MPG" tarkoittaa pienempää kulutusta kuin 25 MPG-autolla. 25 MPG on noin 9.5 l /100km ja vastaavasti 50 MPG on noin 4.7 l / 100km
Kiitokset! Tuo Miles per gallon (montako mailia galloonalla bensaa) kulutuksen ilmoitustapa kun on hieman erilainen kuin meidän litraa sadalla kilometrillä. Eli MPG luvuissa suurempi luku on aina polttoainetaloudellisempi.
Varmaankin Livingstonenkin tarkoitus on hyökätä suurikulutuksia V8/10-moottoreilla varustettuja SUV:eja vastaan, mutta kansan kiihottaminen puhumalla pelkästään SUV-luokasta ylipäätään ei ole mielestäni järkeenkäypää. Varsinkin, kun yhtä paljon kuluttavia löytyy esim. edustussedaneista (mm. Britannian oma premium-tuotanto, isot Jaguarit, Bentley...).
Luovutan, voitit