Polo Variantin polttoaineensyötön tekoälyohjauksen ongelmat

2 kommenttia

Kyllä. Tämä on se sama automalli joka oli YLEn TV kakkosen Puskuri-ohjelmassa jäätyvien lukkomekanismien vuoksi. Siitä erikoinen homma tuo että avain kyllä kääntyy ihan normaalisti mutta mitään sellaista ei tapahdu mikä mahdollistaisi oven aukeamisen. Käyttäytyy samoin jos sattuu olemaan auki lukosta, kahvan liike ei välity perille. Olemme tähän asti pitäneet tätä etelä-maalaisten tautina´´, siis ottaen huomioon missä koslaa tehdään. Ehkä hieman tunneperäinen reaktio, eikä onneksi kovin usein toistuva kun oppii sen kanssa elämään. <br /><br />Sinnikkäämpää päänsärkyä aiheuttaakin sitten pellin alta löytyvä tekniikka. Lambda-anturi hajosi jo takuuaikana, katsastusmies kuvaili; lukemat niinku vanhoissa saabeissa´´. Nyt uusin vitsaus on että mahdolllisesti pakkasista johtuen tekoäly ei osaa päättää ryypyn kohtalosta. Kaupunkiajossa (0-50km/h, 1-3 vaihde) hetkittäin (ikään kuin) polttoaineensyöttö katkeaisi ja pysähdyttäessä tyhjäkäynti seilaa 1800 ja 2600 rpm välillä. Löytyykö kokemuksia vastaavista laajemmin ja millaisia ohjeita voisitte antaa? Kyseessä siis vm. -99 1.6 bensakone.

[bhr muokkasi tätä viestiä 22.01.2006 klo 11:04]
  
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit