kansi

1 kommentti

kertoisiko joku joka tietää tai arvaa mistä tai miten saisi tietoa kannen kieroutumisesta!!??
kuinka paljon -90 luvun taitteen opel vectran kansi kestää kiihdyttämistä/nopeutta/vääntöä.. "tyyppien ottamista"??
auto on 2.0i 350 000km ajettu! millaisissa olosuhteissa kansi voi vääntyä tai vaurioitua?? jos kaikki on kunnos öljyt ym..! asiasta olisi paljon hyötyä tietää koska erään auton kansi vioittui muutamia viikkoja sitten ja kaikki väittää että syy on se kun sillä jonkin verran kiihdytettiin noin 100-300m matkalla! ei pienin vaihtein rääkkäämällä vaan tasaisin vaihdoin hetkellisesti! kertokaa mistä saan tietoa tahi mikä voi olla moiseen syy.. mikä tahansa tieto on hyväksi...

  
  • Joissain pitää olla nestepinta maksimissa jos kovasti "rääkkää", kokemusta tuostakin! :innocent: Joissain ylikuumememinen huonon kierron, vesipumpun, termostaatin tai tukkoisen syylärin takia voi polttaa kansipahvin ja kierouttaa kannen. Myös pakkasella liian laihat nesteet. Kokemusta nuistakin! :innocent: Voi olla myös valmistusvika. Yleensä kierrättäminen alle maksimikierroksia ei pitäisi vaikuttaa jos nesteet OK ja "putket" ei ole tukossa! :sunglasses:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit