avoauton kattomekanismi

1 kommentti

Osti kesäautoksi -03 vuosimallisen chrysler sebringin. Nyt siinä olen huomannut kattomekanismin toiminnan hiipumista, välillä pysähtyy puoleenväliin avatessa ja pitää kokeilla uudestaan. Onkohan virran vai öljyn puutetta ? Mekanismi on kuulema sähköhydraalinen, eivät osanneet neuvoa edes merkkihuollossa. Onks kellään tietoa?

  
  • Lainaus:
    16.08.2007 klo 23:50 tackla kirjoitti
    Osti kesäautoksi -03 vuosimallisen chrysler sebringin. Nyt siinä olen huomannut kattomekanismin toiminnan hiipumista, välillä pysähtyy puoleenväliin avatessa ja pitää kokeilla uudestaan. Onkohan virran vai öljyn puutetta ? Mekanismi on kuulema sähköhydraalinen, eivät osanneet neuvoa edes merkkihuollossa. Onks kellään tietoa?


    Eivät osanneet neuvoa merkkihuollossa????? Mikä h****tin firma se sellainen oikein on?

    En ole varma mutta uskoisin suuren osan näistä hyytymisistä johtuvan katossa olevista antureista (itse taittuvissa osissa) tai kontaktiongelmista. Muistan joidenkin avojenkkien kuskien pikkuisen heiluttelevan ja nytkyttelevän kattoa jotta sen toimiessa kontakti pysyisi.

    Eiköhän vika korjaannu lopullisesti vasta kun olet saanut katon huollettua eli kaikki kontaktikohdat varmistettua. En kyllä ole mikään rasvanäppi joten joku varmaan tietää paremmin.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit