Opel ja Navi (NAviteq)

1 kommentti

Haluan tällä palstalla varoittaa hollantilaisen NavTeq -yrityksen Navin karttapohjista.

Tilasin Opeliini (Navi Siemens NCDC2015) uusimman karttapohjan Metro Auton ohjeiden mukaisesti netin kautta Hollannista NavTeq -yritykseltä (www.navteq.com)
Paketti tuli 2 kahdessa päivässä.

Pettymys oli vaan suuri kun karttapohja ei tunne kuin etelän suuremmit tiet ja kaupungit. Esimerkiksi Vaasa, Kokkola, Oulu , Kuusamo ovat tuntemattomia Hollantilaisille.

Levyn hinta oli 155 €. Eli nyt omistan erittäin kalliin cd -levyn, jolla ei tee mitään !!!!

Yritys ei hyväksy palautusta, pakettihan on avattu ! Heidän netti sivuilla pääsee kokeilemaan päivityksen osoitteita, mutta ne eivät sitten kumminkaan ole ko. päivityksessä mukana. Eli myyvät olematonta.

Lähetin muutaman tiukan emailin ja vastaus tuli nopeasti. Ja tuntui olevan joku vakio teksti leikkaa/liimaa -periaatteella.

Sama firma tekee myös muille merkeille karttapohjia (BMW, Porsche, Peugeot, Renault, jne.).

Kysynkin nyt onko muilla Navteqin karttapohjia käyttävillä samoja ongelmia vai olenko vain ollut liian luottavainen ?

Ilmoitin asiasta myös GM:n asiakaspalveluun, etteivät ohjaa asiakkaita ko. karttapohjaa ostamaan. Toivottavasti tekevät myös niin !

Terveisin,

Koskise :cry:

[koskise muokkasi tätä viestiä 01.03.2006 klo 20:11]
  
  • Oman autoni (Land Rover) navigaattori käyttää myös Navteqin karttamateriaalia. Minä ostin päivitys DVD:n (siinä on koko Eurooppa) auton myyjäliikkeestä. Myyjä uskoi päivityksen kattavan koko Suomen, mutta antoi minulle mahdollisuuden palauttaa tuote mikäli näin ei olisi. Myyjä oli oikeassa, kyllä DVD kattaa koko Suomen, joten minulla ei ole valittamista Navteqin suhteen.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit