Eiköhän se pala siinä kuin tavallinenkin bensa. Ei se nyt ainakaan moottoria riko...
Tsot tsot.. Kaikki tiivistemateriaalit ja kumit eivät tykkää etanolista. Säästöstä voi tulla kallis. Ota yhteyttä maahantuojaan. Jos on kysymys uudemmasta, jossa on vielä takuu voimassa, pyydä se info kirjallisena - jos sattuu että pitää alkaa vaihtelemaan tavaraa...
Eiköhän se pala siinä kuin tavallinenkin bensa. Ei se nyt ainakaan moottoria riko...
Tsot tsot.. Kaikki tiivistemateriaalit ja kumit eivät tykkää etanolista. Säästöstä voi tulla kallis. .
Minä kyllä väittäisin juuri toisinpäin eli jos materiaali kestää bensaa, niin kestää se silloin etanoliakin. Ja mitä tuohon säästöön tulee, niin käsittääkseni etanolibensalla on kovempi hintakin.
Minä kyllä väittäisin juuri toisinpäin eli jos materiaali kestää bensaa, niin kestää se silloin etanoliakin. Ja mitä tuohon säästöön tulee, niin käsittääkseni etanolibensalla on kovempi hintakin.
Tässä on kysymys aivan samasta asiasta, kuin autonmoottoreissakin. Kaikki moottorit eivät yksinkertaisesti kestä etanolia. Tai moottorit kestävät kyllä, mutta jotkut tiivistemateriaalit eivät. En lähde väittelemään tästä enempää.
Ja kuten kirjoitat, säästö on kyseenalaista, koska esim. autonmoottori tarvitsee jopa 40 prosenttia enemmän etanolia, huonomman hyötysuhteensa ansiosta.
Eiköhän se pala siinä kuin tavallinenkin bensa. Ei se nyt ainakaan moottoria riko...
Tsot tsot.. Kaikki tiivistemateriaalit ja kumit eivät tykkää etanolista. Säästöstä voi tulla kallis.
Ota yhteyttä maahantuojaan. Jos on kysymys uudemmasta, jossa on vielä takuu voimassa, pyydä se info kirjallisena - jos sattuu että pitää alkaa vaihtelemaan tavaraa...
Tsot tsot.. Kaikki tiivistemateriaalit ja kumit eivät tykkää etanolista. Säästöstä voi tulla kallis. .
Minä kyllä väittäisin juuri toisinpäin eli jos materiaali kestää bensaa, niin kestää se silloin etanoliakin. Ja mitä tuohon säästöön tulee, niin käsittääkseni etanolibensalla on kovempi hintakin.
Tässä on kysymys aivan samasta asiasta, kuin autonmoottoreissakin. Kaikki moottorit eivät yksinkertaisesti kestä etanolia. Tai moottorit kestävät kyllä, mutta jotkut tiivistemateriaalit eivät. En lähde väittelemään tästä enempää.
Ja kuten kirjoitat, säästö on kyseenalaista, koska esim. autonmoottori tarvitsee jopa 40 prosenttia enemmän etanolia, huonomman hyötysuhteensa ansiosta.