Ostin Subaru impreza wrx STi:n kestävyys normaalikäytössä?? Kestääkö vaihdelaatikko, kytkin jne.?? Onko todella kallista pitää?? Kiitos asiallisista vastauksista!!
No aivan varmasti on kallis pitää, esim. Metro-Auto olisi veloittanut Legacyn ensihuollosta (= moottoriöljyt +suodatin) n. 120 euroa. Eivät ole Subarut ihan pieniruokaisen maineessa myöskään. Ja jälleenmyyntiarvo... ehkä tietotekniikka halpenee nopeammin kuin Imprezan huippumallit mutta autoista voi olla vaikeaa löytää yhtä huonoa sijoitusta. Mutta varmasti sillä ajaminen on hauskaa, niinkuin Subaruilla yleensäkin:
Moottorilehden vertailussa sanottiin, että Subaruun maksaa täydellinen pakoputkisto yli 6000 euroa! Muutenkin siinä sanottiin, että subarun peruskulutusosat kuten jarrupalat ja -levyt ovat kalliita.
Kiitos asiallisista vastauksista!!
No aivan varmasti on kallis pitää, esim. Metro-Auto olisi veloittanut Legacyn ensihuollosta (= moottoriöljyt +suodatin) n. 120 euroa. Eivät ole Subarut ihan pieniruokaisen maineessa myöskään. Ja jälleenmyyntiarvo... ehkä tietotekniikka halpenee nopeammin kuin Imprezan huippumallit mutta autoista voi olla vaikeaa löytää yhtä huonoa sijoitusta. Mutta varmasti sillä ajaminen on hauskaa, niinkuin Subaruilla yleensäkin:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Espoolaisjuristin+pys%C3%A4ytt%C3%A4miseen+tarvittiin+viisi+poliisipartiota/1135219592543
Täältä voisi kannattaa kysellä kestävyyskokemuksia:
http://www.subaruclubfinland.net/bbs/
Ostit auton ja kysyt nyt, hmmmm.......
Varmasti kestää, laatikko ainakin kun se luokkaa kuorma autosta otettu.
ja muista, että ei revitystä kylmillä öljyillä.
Moottorilehden vertailussa sanottiin, että Subaruun maksaa täydellinen pakoputkisto yli 6000 euroa!
Muutenkin siinä sanottiin, että subarun peruskulutusosat kuten jarrupalat ja -levyt ovat kalliita.