Moottori huohottaa öljyä suoraan palotilaan imusarjan kautta, aiheuttaa valkoista tai sinistä savua pakoputkesta, katalysaattori ei myös tykkää pidemmän päälle mikäli Bensakone. Mitään katastrofaalista tuskin tapahtuu mutta täykaasukiidytyksessä kone saattaa tukehtua totaalisesti huonon seoksen takia mikä voi pahassa paikassa olla vaarallista jos täytyy päästä liukkaasti liikkeelle.
Moottori huohottaa öljyä suoraan palotilaan imusarjan kautta
Nyt en siis ala väittämään vastaan, vaan kysyn mielenkiinnosta kun ei ainakaan heti tule mieleen, että miksi moottori huohottaisi enemmän, jos öljyä on vähän liikaa?
Moottori huohottaa öljyä suoraan palotilaan imusarjan kautta
Nyt en siis ala väittämään vastaan, vaan kysyn mielenkiinnosta kun ei ainakaan heti tule mieleen, että miksi moottori huohottaisi enemmän, jos öljyä on vähän liikaa?
Ei se moottori enempää huohotakkaan, mutta koska öljypinta on normaalia ylempänä sitä pyrkii herkemmin nousemaan imukanavaan, öljy/ilma tila on häiriintynyt siten että joka männän "sylkäisyllä" aiheutunut ilman liike vie mukanaan enemmän öljyä kuin pelkkää höyryä.
Ei sentti yleensä aiheuta ongelmia, joissain kyllä voi, mutta helppohan sitä on vaikka letkulla imaista vähän pois, siis normaaliautossa jossa on tuo tikku.
Ei se moottori enempää huohotakkaan, mutta koska öljypinta on normaalia ylempänä sitä pyrkii herkemmin nousemaan imukanavaan, öljy/ilma tila on häiriintynyt siten että joka männän "sylkäisyllä" aiheutunut ilman liike vie mukanaan enemmän öljyä kuin pelkkää höyryä.
No niinhän se tosiaan on, että mitä enemmän öljyä sen vähemmän ilmatilaa ja sitä enemmän paine nousee jne. Kiitoksia.
Moottori huohottaa öljyä suoraan palotilaan imusarjan kautta, aiheuttaa valkoista tai sinistä savua pakoputkesta, katalysaattori ei myös tykkää pidemmän päälle mikäli Bensakone. Mitään katastrofaalista tuskin tapahtuu mutta täykaasukiidytyksessä kone saattaa tukehtua totaalisesti huonon seoksen takia mikä voi pahassa paikassa olla vaarallista jos täytyy päästä liukkaasti liikkeelle.
Kiitos tästä tiedosta
Nyt en siis ala väittämään vastaan, vaan kysyn mielenkiinnosta kun ei ainakaan heti tule mieleen, että miksi moottori huohottaisi enemmän, jos öljyä on vähän liikaa?
Nyt en siis ala väittämään vastaan, vaan kysyn mielenkiinnosta kun ei ainakaan heti tule mieleen, että miksi moottori huohottaisi enemmän, jos öljyä on vähän liikaa?
Ei se moottori enempää huohotakkaan, mutta koska öljypinta on normaalia ylempänä sitä pyrkii herkemmin nousemaan imukanavaan, öljy/ilma tila on häiriintynyt siten että joka männän "sylkäisyllä" aiheutunut ilman liike vie mukanaan enemmän öljyä kuin pelkkää höyryä.
Ei sentti yleensä aiheuta ongelmia, joissain kyllä voi, mutta helppohan sitä on vaikka letkulla imaista vähän pois, siis normaaliautossa jossa on tuo tikku.
Ei se moottori enempää huohotakkaan, mutta koska öljypinta on normaalia ylempänä sitä pyrkii herkemmin nousemaan imukanavaan, öljy/ilma tila on häiriintynyt siten että joka männän "sylkäisyllä" aiheutunut ilman liike vie mukanaan enemmän öljyä kuin pelkkää höyryä.
No niinhän se tosiaan on, että mitä enemmän öljyä sen vähemmän ilmatilaa ja sitä enemmän paine nousee jne. Kiitoksia.