Älkää sitten kaikki ostako samanlaista http://www.auto-motor-und-sport.de/d/64466
Jaa.. toi Penelope-juttu (tehtiin joku elokuvakin joku aika sitten, jota varten tuo auto rakennettiin)Varmaan olisi ihan hyvä joululahja...... kukakohan mulle antaisi sen muijan joululahjaksi
Myrksylinnut oli animatiosarja/nukkesarja jo -60 luvulla televisiossa. Tuli kerran viikossa. Pikkupoikana sai jo tuolloin ihailla näitä värkkejä.Joulupukki ei tuo naisia oikein, mutta ehdotan, että ryhdyt itse pukiksi, eiköhän ne naisasiat siitä sitten....
Törkeä auto, no onhan se hieno. Ei ole "ihan" samanlainen kuin alkuperäinen mutta hyvä näin.
Jaa.. toi Penelope-juttu (tehtiin joku elokuvakin joku aika sitten, jota varten tuo auto rakennettiin)
Varmaan olisi ihan hyvä joululahja...
... kukakohan mulle antaisi sen muijan joululahjaksi
Myrksylinnut oli animatiosarja/nukkesarja jo -60 luvulla televisiossa. Tuli kerran viikossa. Pikkupoikana sai jo tuolloin ihailla näitä värkkejä.
Joulupukki ei tuo naisia oikein, mutta ehdotan, että ryhdyt itse pukiksi, eiköhän ne naisasiat siitä sitten....
Törkeä auto, no onhan se hieno. Ei ole "ihan" samanlainen kuin alkuperäinen mutta hyvä näin.