Onhan tuolla hintaa etenkin kun ottaa huomioon, että auto on saanut murskaavat arvostelut lehdistössä Euroopassa. Muuta en löytänyt webistä kuin tämän 4carin testin, jossa auto saa lähes surkeimmat pisteet mitä tuolla on koskaan annettu:
Mersu on tappiolla, luotettavuus on kriisissä, mallit vanhenee käsiin ja imagokin rupeaa olemaan niin ja näin. Siinä saa uusi tuleva tj tehdä aikamoisen päivätyön jos meinaa tuollaisen uppoavan laivan pelastaa.
Samalla rahalla saa V70 D5 tomaatilla pienellä tinkauksella kaikilla herkuilla kuin tuon B-sarjalaisen 200 CDI:n
Mikä on tämä ilmiö, että Mersu tuo kaikenlaisia malleja markkinoille?? Saattaa olla hieman kallista suunnitella kärryjä joka luokkaan?? Ainakaan A-mallista ei löytynyt pelastajaa. Kannattaa varmaan koettaa samaa parissa muussa luokassa?
Hesarin jutussa kaipailtiin B-sarjalaisia taksitolpalle. Olen samaa mieltä ja toivotan tervetulleeksi; Niiden perinteisten pikkumersujen ja jopa -bemarien olisi aika hävitä mittariautokäytöstä.
Hesarin jutussa kaipailtiin B-sarjalaisia taksitolpalle. Olen samaa mieltä ja toivotan tervetulleeksi; Niiden perinteisten pikkumersujen ja jopa -bemarien olisi aika hävitä mittariautokäytöstä.
- nimim. maksava asiakas
Täällä toinen maksava asiakas, joka ei panisi pahakseen vaikka porrasperäisten autojen taksikäyttö kiellettäisiin kokonaan.
Hesarin jutussa kaipailtiin B-sarjalaisia taksitolpalle. Olen samaa mieltä ja toivotan tervetulleeksi; Niiden perinteisten pikkumersujen ja jopa -bemarien olisi aika hävitä mittariautokäytöstä.
- nimim. maksava asiakas
Hieno autohan tuo on ja paremmat tilat kuin c-sarjalaisessa, mutta kestääkö Mersun laatu taksikäytössä? Ajettavuus on ilmeisesti onneton (testien peruisteella) eli ei sekään oikein sovellu rattimiehelle, mutta taksikuskit ei nyt ajettavuutta tarvikkaan. Ajelin uudella a-sarjalaisella pari päivää ja molemmat etupenkit oli osittain irti eli heiluivat senttitolkulla sivusuunnassa, hantin puoli vielä enemmän. No kerroin tästä Veholle ja sanoivat, että uusissa autoissa on aina hieman vikaa
[Warcraft muokkasi tätä viestiä 11.05.2005 klo 13:26]
Onhan tuolla hintaa etenkin kun ottaa huomioon, että auto on saanut murskaavat arvostelut lehdistössä Euroopassa. Muuta en löytänyt webistä kuin tämän 4carin testin, jossa auto saa lähes surkeimmat pisteet mitä tuolla on koskaan annettu:
http://www.channel4.com/4car/road-tests/M/mercedesbenz/b-class05-/b-class05-.html
Mersu on tappiolla, luotettavuus on kriisissä, mallit vanhenee käsiin ja imagokin rupeaa olemaan niin ja näin. Siinä saa uusi tuleva tj tehdä aikamoisen päivätyön jos meinaa tuollaisen uppoavan laivan pelastaa.
Samalla rahalla saa V70 D5 tomaatilla pienellä tinkauksella kaikilla herkuilla kuin tuon B-sarjalaisen 200 CDI:n
Mikä on tämä ilmiö, että Mersu tuo kaikenlaisia malleja markkinoille?? Saattaa olla hieman kallista suunnitella kärryjä joka luokkaan?? Ainakaan A-mallista ei löytynyt pelastajaa. Kannattaa varmaan koettaa samaa parissa muussa luokassa?
Hesarin jutussa kaipailtiin B-sarjalaisia taksitolpalle. Olen samaa mieltä ja toivotan tervetulleeksi; Niiden perinteisten pikkumersujen ja jopa -bemarien olisi aika hävitä mittariautokäytöstä.
- nimim. maksava asiakas
- nimim. maksava asiakas
Täällä toinen maksava asiakas, joka ei panisi pahakseen vaikka porrasperäisten autojen taksikäyttö kiellettäisiin kokonaan.
- nimim. maksava asiakas
Hieno autohan tuo on ja paremmat tilat kuin c-sarjalaisessa, mutta kestääkö Mersun laatu taksikäytössä? Ajettavuus on ilmeisesti onneton (testien peruisteella) eli ei sekään oikein sovellu rattimiehelle, mutta taksikuskit ei nyt ajettavuutta tarvikkaan. Ajelin uudella a-sarjalaisella pari päivää ja molemmat etupenkit oli osittain irti eli heiluivat senttitolkulla sivusuunnassa, hantin puoli vielä enemmän. No kerroin tästä Veholle ja sanoivat, että uusissa autoissa on aina hieman vikaa