"3-sarjassa ainakin on ongelmaksi nähty mallistossa 330i:n ja tulevan M3:n väliin jäävä yli 100 kW:n aukko. Ahdetulla 3-litran koneella varustettu malli (335i ?) täyttäisi tämän aukon luontevimmin."
Onhan iso ongelma. Kieltämättä ihmetyttää tuo ajatuksenjuoksu. Ja varmaankin osaat kertoa mitä tämä ongelma BMW:lle maksaa.
Varmaankin turbolla voitaisiin täyttää myös tuo valtava aukko M3:n yläpuolella, sillä mopohan tuo on tosipeleihin verrattuna. ANNA minun kaikki kestää näitten "ASIJANTUNTIJOIDEN" kanssa.
Onhan iso ongelma. Kieltämättä ihmetyttää tuo ajatuksenjuoksu. Ja varmaankin osaat kertoa mitä tämä ongelma BMW:lle maksaa.
Tämä on lopulta matematiikkaa ja liiketaloutta yksinkertaisimmillaan. Kun kilpailijoilla on tuohon teho- ja hintaluokkaan tarjontaa (Esim. audi S4) luisuu potentiaalisia ostajia muille merkeille. 330:n ja M3:n hintaero on edelliselläkin mallisarjalla ollut merkittävä.
Ehkä tavallaan, mutta ei siinä mielessä että BMW turboa tehojen tai imagon takia tarvitsisi. Tavoitteena on pudottaa kulutuksia ja päästöjä, jotta saadaan vehkeitä myytyä vielä uusillakin päästönormeilla.
Toivottavasti minäkin pääsen joskus tuohon tilaan, että ongelmalistani yläpäästä löytyy 100kw gäppi BMW:n mootoritehoissa.
Ihan pakko laittaa tämä, on se sen verran komean näköinen auto
http://www.japanesecarfans.com/news/2050324.004/2050324.004.1M.jpg
http://www.japanesecarfans.com/news/2050324.004/2050324.004.1M.jpg
No ihmekös tuo, keulahan on ihan suoraan 5-sarjan tai uuden 3-sarjan BMW:stä!
"3-sarjassa ainakin on ongelmaksi nähty mallistossa 330i:n ja tulevan M3:n väliin jäävä yli 100 kW:n aukko. Ahdetulla 3-litran koneella varustettu malli (335i ?) täyttäisi tämän aukon luontevimmin."
Onhan iso ongelma. Kieltämättä ihmetyttää tuo ajatuksenjuoksu. Ja varmaankin osaat kertoa mitä tämä ongelma BMW:lle maksaa.
Varmaankin turbolla voitaisiin täyttää myös tuo valtava aukko M3:n yläpuolella, sillä mopohan tuo on tosipeleihin verrattuna. ANNA minun kaikki kestää näitten "ASIJANTUNTIJOIDEN" kanssa.
Tämä on lopulta matematiikkaa ja liiketaloutta yksinkertaisimmillaan. Kun kilpailijoilla on tuohon teho- ja hintaluokkaan tarjontaa (Esim. audi S4) luisuu potentiaalisia ostajia muille merkeille. 330:n ja M3:n hintaero on edelliselläkin mallisarjalla ollut merkittävä.
http://newswheel.com/newswheel/stories/bmw-engines-blow.htm
Ehkä tavallaan, mutta ei siinä mielessä että BMW turboa tehojen tai imagon takia tarvitsisi. Tavoitteena on pudottaa kulutuksia ja päästöjä, jotta saadaan vehkeitä myytyä vielä uusillakin päästönormeilla.