Oikein makee - näin sen livenä Le Mansissa viikonloppuna ja täytyy sanoa että hienompi se on livenä kuin kuvissa. Veikkaan ettei C6:sta tullaa myymään montaakaan. C6 menee luultavasti samaan kastiin kuin esim Renault:in Vel Satis jota myydään vain Ranskassa ja Citikka on jopa sanonut ettei ne odotakkaan kovaa kysyntää. Onneks sentään joku tekee erillaisia autoja.
Tuskin tulee millään lailla uhkaamaan ns. perinteisten edustusautojen asemaa. Ranskalaiset isot autot ovat perinteisesti olleet uutena mukavia ja hinnakkaita, mutta niiden arvo sitten notkahtaa ihan eri tahtiin kuin vaikkapa saksalaisten. Eli tuossa luokassa vaaditaan sitä niinsanottua premium-merkkien karismaa, jota sitikallakaan ei liiemmin ole.
Eiköhän se mene vähän samaan marginaali sarjaan kuin esim. VW Phaeton. Eikös tuolle C6:lle povattu hintaluokkaa 60 000e...
Taitaa muotoilija vilkuilleen 407:kaa, ainakin yhtä luonnottoman suuri etuylitys eturenkaasta puskuriin. Jotenkin ruman kaunis,
Oikein makee - näin sen livenä Le Mansissa viikonloppuna ja täytyy sanoa että hienompi se on livenä kuin kuvissa. Veikkaan ettei C6:sta tullaa myymään montaakaan. C6 menee luultavasti samaan kastiin kuin esim Renault:in Vel Satis jota myydään vain Ranskassa ja Citikka on jopa sanonut ettei ne odotakkaan kovaa kysyntää. Onneks sentään joku tekee erillaisia autoja.
Tuskin tulee millään lailla uhkaamaan ns. perinteisten edustusautojen asemaa. Ranskalaiset isot autot ovat perinteisesti olleet uutena mukavia ja hinnakkaita, mutta niiden arvo sitten notkahtaa ihan eri tahtiin kuin vaikkapa saksalaisten. Eli tuossa luokassa vaaditaan sitä niinsanottua premium-merkkien karismaa, jota sitikallakaan ei liiemmin ole.
http://www.autobrochures.nl/pictures_picture_page/p_Citroen%20CX.jpg
Muotoilu on juuri sitä, mitä isossa kissassa pitää ollakin
Muotoilu on juuri sitä, mitä isossa kissassa pitää ollakin
...paitsi että tuon "perärepun" olisi voinut jättää piirtämättä ja eturenkaat 100mm eteenpäin. Nämähän ovat toki täysin makuasioita,