Suzuki Liana 4GRIP käyttökokemuksia?

2 kommenttia

Niin, millaisia kokemuksia käyttäjillä/koeajajilla ollut tuosta vehkeestä? Nelivetona olen pistänyt tuon harkintaan kun tässä ollaan hankkimassa jotain autoa akselilta Toyota Corolla 1,6 Wagon, Skoda Fabia Combi, VW Golf Variant ja Ford Focus (II?) Wagon. Eli pieni farkku/vastaava on harkinnan alla.

Mutta tuo Liana on siellä kärkkymässä pääsyä listalle. Kaikki netistä löytämäni materiaali on oikeastaan sen vanhemman kori/varustelumallin arvioita, eikä nykypäivän versiota jossa on ymmärtääkseni esim. TM:n arvioissa haukuttuja puutteita korjattu reippaasti.

Kuitenkin, onko kellään tästä uusimmasta versiosta mitään sanottavaa?

  
  • Harvinainen auto, ei varmaan monilla käyttökokemusta. Todennäköisesti kelpo käyttöauto ellei imago ole kovin tärkeä. Hinta on houkutteleva - eihän nelivetoa saa kilpailijoilta tuohon hintaan, jos ollenkaan. Kyllä kelpaisi Suomen talvessa. Todennäköisesti melko murheeton auto ja varusteitakin taitaa piisata. Hyvä, jos ovat puutteita korjanneet tähän paranneltuun ja ilmeeltäänkin positiiviseen suuntaan muuttuneeseen autoon. Parasta käydä itse koeajamassa peli - sitten liukkaiden aikaan.

      
  • Lainaus:
    23.10.2004 klo 23:23 Anders-Simo kirjoitti
    Harvinainen auto, ei varmaan monilla käyttökokemusta. Todennäköisesti kelpo käyttöauto ellei imago ole kovin tärkeä. Hinta on houkutteleva - eihän nelivetoa saa kilpailijoilta tuohon hintaan, jos ollenkaan. Kyllä kelpaisi Suomen talvessa. Todennäköisesti melko murheeton auto ja varusteitakin taitaa piisata. Hyvä, jos ovat puutteita korjanneet tähän paranneltuun ja ilmeeltäänkin positiiviseen suuntaan muuttuneeseen autoon. Parasta käydä itse koeajamassa peli - sitten liukkaiden aikaan.


    Jep, tuollaisen kuvan itsekin olen tuosta saanut. Ilmastoinnit, soittimet, sun muut ihan riittävän hyvin kyllä löytyy tuolta... Pitänee kokeilla talvella sitten tositoimissa sitä.

    Mutta jo tuota ajaneet, onko kellään mielikuvaa teksteissä puhutuista äänekkyydestä ja pomppuisuudesta. Itse en pikaisella koeajolla tuota pomppuisuutta kaupunkiajossa huomannut (siis kovaa jousitusta?). Moottori oli kyllä terhakkaan oloinen (myös ääniltään), mutta toisaalta ei oikein ole vielä vertailupohjaa kun nykyisessä fiat unossa saa huutaa moottoritiellä vieruskaverille...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit