Erittäin hyvä auto, itselläni automaatilla, joka tosin vie pois urheilullisuutta. Suositeltavat lisävarusteet: automaattinen ilmastointi, professional radio (jos haluaa kuunnella itsepoltettuja mp3 cd:itä), 17" vanteet näyttävät paremmilta alla ja sadetunnistin on lisäksi edullisen hintansa arvoinen. Jos ajaa paljon pimeällä, niin xenon-valot. Jos rahalla ei ole väliä, niin lisävarustelistalta löytyy paljon muutakin kivaa, mutta ohessa oli omasta mielestäni oleellisimmat.
Kiitti kommenteista. Itse ajattelin lisätä listalle vielä madalletun alustan ja urheilullisemmat jakkarat. Alusta homma vain hieman epäilyttää, voi olla kyyditettäville epämukava.
Kokeilin uutta 325iA:ta madalletulla alustalla. Kivan mikroautomainen ajaa, mutta melu selvästi korkeampi kuin vanhassa 525iA touringissani (E39). Kaikkea ei voi saada.. Jotkut varusteet saisivat kyllä olla vakiona, esim automaatti-ilmastointi. Vanhassa bemarissanikin on sadetunnistin vakiona, vaan ei tässä uudessa.
Itselläni on ollut 330iA vajaat 2kk ja voin suositella madallettua alustaa. Erittäin jämäkkä ja hyvää ajaa ja kuitenkin yllättävän mukava samalla kertaa. Tosin on auto erittäin hyvä normaalilla alustallakin. Jupasan kommenti "mikroautomainen ajaa" kuvaa mielestäni hyvin ajotuntumaa; ohjaustuntuma on erittäin hyvä, auto ohjautuu tarkasti ja "imeytyy" tiehen erittäin hyvin. Jupasan kanssa en kuitenkaan ole samaa mieltä meluisuudesta. Mielestäni E90:n äänieristys on onnistunut hyvin niin tuulen suhinoiden, rengas-, alusta yms. melujen eliminoimisen suhteen. Urheiluistuimia voin myös suositella. Ulosvedettävä reisituki on hyvä (ainakin pidempi jalkaiselle). Lisäksi selkänojan sivutuen säädöllä voi mukavasti säätää selkänojan tuen "istuvuutta".
Rastita mukaan ne kaikki varustepaketit niin varusteita tulee oikein urakalla kohtuuhintaan. Täydennä vielä irtovarusteilla mikäli tarvetta on. Esim 18" vanteet. Varustepaketissa tulevat pienemmät vanteet hyvitetään täysimääräisenä (siis vanteiden listahintojen ero) jos otat isommat tilalle. Tällaisesta kokonaisuudesta itse pyysin tarjouksia keväällä mutta vajaavetoisuus käänsi valintani kuitenkin kilpailijaan...
Ei urheilualusta ole 325i:ssä epämukava kuten ei bemuissa yleensäkään. Tuskin mukavuuseroa huomaa.
Muista varusteita valitessa aux-liitin radioon. Maksaa vähän mutta viimeistään myytäessä hyvä olla jos joku haluaa liittää MP3-soittimen. Yleensä Suomessa varusteista saa myyjiltä huonosti infoa, pyydä kunnon varuste-esite joka on ajan tasalla! Lisäksi itse ainakin käyttäisin saksan tms. varusteluettloja varmistaakseni ettei mitään uutta jää näkemättä.
Erittäin hyvä auto, itselläni automaatilla, joka tosin vie pois urheilullisuutta. Suositeltavat lisävarusteet: automaattinen ilmastointi, professional radio (jos haluaa kuunnella itsepoltettuja mp3 cd:itä), 17" vanteet näyttävät paremmilta alla ja sadetunnistin on lisäksi edullisen hintansa arvoinen. Jos ajaa paljon pimeällä, niin xenon-valot. Jos rahalla ei ole väliä, niin lisävarustelistalta löytyy paljon muutakin kivaa, mutta ohessa oli omasta mielestäni oleellisimmat.
Kiitti kommenteista. Itse ajattelin lisätä listalle vielä madalletun alustan ja urheilullisemmat jakkarat. Alusta homma vain hieman epäilyttää, voi olla kyyditettäville epämukava.
Kokeilin uutta 325iA:ta madalletulla alustalla. Kivan mikroautomainen ajaa, mutta melu selvästi korkeampi kuin vanhassa 525iA touringissani (E39). Kaikkea ei voi saada.. Jotkut varusteet saisivat kyllä olla vakiona, esim automaatti-ilmastointi. Vanhassa bemarissanikin on sadetunnistin vakiona, vaan ei tässä uudessa.
Itselläni on ollut 330iA vajaat 2kk ja voin suositella madallettua alustaa. Erittäin jämäkkä ja hyvää ajaa ja kuitenkin yllättävän mukava samalla kertaa. Tosin on auto erittäin hyvä normaalilla alustallakin. Jupasan kommenti "mikroautomainen ajaa" kuvaa mielestäni hyvin ajotuntumaa; ohjaustuntuma on erittäin hyvä, auto ohjautuu tarkasti ja "imeytyy" tiehen erittäin hyvin. Jupasan kanssa en kuitenkaan ole samaa mieltä meluisuudesta. Mielestäni E90:n äänieristys on onnistunut hyvin niin tuulen suhinoiden, rengas-, alusta yms. melujen eliminoimisen suhteen. Urheiluistuimia voin myös suositella. Ulosvedettävä reisituki on hyvä (ainakin pidempi jalkaiselle). Lisäksi selkänojan sivutuen säädöllä voi mukavasti säätää selkänojan tuen "istuvuutta".
Rastita mukaan ne kaikki varustepaketit niin varusteita tulee oikein urakalla kohtuuhintaan. Täydennä vielä irtovarusteilla mikäli tarvetta on. Esim 18" vanteet. Varustepaketissa tulevat pienemmät vanteet hyvitetään täysimääräisenä (siis vanteiden listahintojen ero) jos otat isommat tilalle. Tällaisesta kokonaisuudesta itse pyysin tarjouksia keväällä mutta vajaavetoisuus käänsi valintani kuitenkin kilpailijaan...
BMW:ssä on akku takana, ja ruotsalaiset ovat herkkänä kansana huolestuneet sisätilojen voimakkaista magneettikentistä, tässä vertailu 320i - S60:
http://www.vibilagare.se/biltest.asp?guid=AFD53F8A-C080-4978-98AA-4405157417FF
Ei urheilualusta ole 325i:ssä epämukava kuten ei bemuissa yleensäkään. Tuskin mukavuuseroa huomaa.
Muista varusteita valitessa aux-liitin radioon. Maksaa vähän mutta viimeistään myytäessä hyvä olla jos joku haluaa liittää MP3-soittimen. Yleensä Suomessa varusteista saa myyjiltä huonosti infoa, pyydä kunnon varuste-esite joka on ajan tasalla! Lisäksi itse ainakin käyttäisin saksan tms. varusteluettloja varmistaakseni ettei mitään uutta jää näkemättä.