Fiat Stilo

4 kommenttia

Koeajoin tässä Fiat Stilo Multiwagon dieselin ja minusta se vaikutti ihan kelvolta menopeliltä. Erityisesti moottori ja tilat ovat mainiot. TM:ssä on Stilon ohjausta haukuttu mennen tullen, mutta ainakaan näin kesäkelillä en löytänyt suurempaa huomauttamista. Ajoin mutkatietä ja moottoritietä ja kulki tosi miellyttävästi. Mutkatiellä ei ollut teitenkään Alfan veroinen ajettava, mutta sitä ei varmaan ole tavoiteltukaan.

Onko muilla ajo- tai muita kokemuksia ko. vehkeestä ja onko ohjauksen ns. tunnottomuus tai mikä se lieneekään häirinnyt? Jäi jäljelle vähäinen ihmetys näitä TM:n koeajajia kohtaan.

  
  • Kaikki on suhteellista, muista se. Se että Stilon ohjausta moititaan, ei tarkoita sitä etteikö se voisi tuntua myös hyvältä. Se vaan tarkoittaa sitä, että muiden on parempi. Tekstistäsi paistoi läpi että et ilmeisesti koeajanut muita luokan autoja? Miten voit saada minkäänlaista kuvaa onko Stilo huono vai hyvä, jos et vertaa sitä mihinkään?

    Miksi muuten kysyt muiden mielipiteitä ajo-ominaisuuksista? Eihän muulla ole väliä, kuin että auto sopii sinulle itsellesi. Aina kun löytyy sellaisiakin, jotka jopa Ladoja kehuvat. Kuten sanottua, vertaile itse ja tee omat johtopäätöksesi.

    [Thorgen muokkasi tätä viestiä 28.05.2004 klo 07:57]
      
  • Eikö siinä ole myös huono vaihteisto . Ei ohjaus mikään erityisen hyvä ole. :neutral:

      
  • Eikös se Stilon MW:n laatikko ole oikein saksalaista alkuperää by Getrag. Moitteita ei ainakaan tähän saakka ole kuulunut. Myös varsinkin 6-vaihteisten bensamallien vaihteiston toiminta erinomaisen sujuvaa, viimeksi kiiteltiin IL:ssä 1.4/95 mallin koeajossa, itse olen samaa mieltä.
    Omaa kokemusta lähes vuosi eikä ohjaus ole tuottanut missään vaiheessa ongelmia, kuten ei auto muutenkaan. :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    28.05.2004 klo 12:01 Tuomas Kärpijoki kirjoitti
    Eikö siinä ole myös huono vaihteisto . Ei ohjaus mikään erityisen hyvä ole. :neutral:


    Huono vaihteisto oli vanhemmassa puntossa, Stilossa ei pitäisi vaihteisto-ongelmia olla..

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit