Ford on voitolla ja GM:n tilannetta en muista. Fordilla menee omalla mantereellaan huonosti ja Jaguarilla menee toistaiseksi huonosti, mutta muuten firmalla ja sen osilla menee suht ok.
Tulokset on näistä luvuista huolimatta heikon ja erittäin heikon välillä. 2,8 mrd voitto on aivan olematon jos liikevaihto on 150 mrd. Miljardivoitto hämää kun firma on niin iso. Alle 2% voittoprosentti liikevaihdosta on alle liikemaailman hyväksyttävän rajan. Tietysti hyvä ettei koko pulju tehnyt tappiota. Fortum tekisi tuolla liikevaihdolla noin 50-70 mrd voiton.
Kuka tänäpäivänä viitsii enään itse tehdä autoonsa huoltoja.Jopa renkaiden vaihto itse on turhaa.Huolenpitosopimus autossa on mielestäni erittäin vaivaton vaihtoehto sille, että ei tarvitse itse rähmiä auton alla. Jos sopimus maksaa 15-50 euroa kuukaudessa, niin se ei ole raha eikä mikään.Merkkihuollossa kuitenkin on parempi asiantuntemus automerkkiin, kuin jossain "nyrkkipajassa". Ruostumiseen- tai sen ehkäisyyn vaikuttaa myös kuinka usein viitsii autoa pesettää, myös alustan pesun voi vaivatta teettää. Itse mielummin keskityn vaan ajamiseen, en likaa käsiäni huoltotoimiin.
Ford on voitolla ja GM:n tilannetta en muista. Fordilla menee omalla mantereellaan huonosti ja Jaguarilla menee toistaiseksi huonosti, mutta muuten firmalla ja sen osilla menee suht ok.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/DaimlerChrysler+yll%C3%A4tti+my%C3%B6nteisesti+tuloksellaan/1135218807451[url]
Ettei nyt ihan puhuttaisi puuta heinää.
Tulokset on näistä luvuista huolimatta heikon ja erittäin heikon välillä. 2,8 mrd voitto on aivan olematon jos liikevaihto on 150 mrd. Miljardivoitto hämää kun firma on niin iso. Alle 2% voittoprosentti liikevaihdosta on alle liikemaailman hyväksyttävän rajan. Tietysti hyvä ettei koko pulju tehnyt tappiota. Fortum tekisi tuolla liikevaihdolla noin 50-70 mrd voiton.
poistettu
Kuka tänäpäivänä viitsii enään itse tehdä autoonsa huoltoja.Jopa renkaiden vaihto itse on turhaa.Huolenpitosopimus autossa on mielestäni erittäin vaivaton vaihtoehto sille, että ei tarvitse itse rähmiä auton alla. Jos sopimus maksaa 15-50 euroa kuukaudessa, niin se ei ole raha eikä mikään.Merkkihuollossa kuitenkin on parempi asiantuntemus automerkkiin, kuin jossain "nyrkkipajassa". Ruostumiseen- tai sen ehkäisyyn vaikuttaa myös kuinka usein viitsii autoa pesettää, myös alustan pesun voi vaivatta teettää. Itse mielummin keskityn vaan ajamiseen, en likaa käsiäni huoltotoimiin.