Uskomattoman rumia ilmestyksiä, varsinkin sisältä. Erikoisuuden tavoittelu taitaa olla Citroenilla jo itseisarvo. Varsinkin mittariston sijoittaminen keskelle kojelautaa on järjetöntä, se tekee kuskin työympäristöstä jollain tavalla mitättömän näköisen.
Uskomattoman rumia ilmestyksiä, varsinkin sisältä. Erikoisuuden tavoittelu taitaa olla Citroenilla jo itseisarvo. Varsinkin mittariston sijoittaminen keskelle kojelautaa on järjetöntä, se tekee kuskin työympäristöstä jollain tavalla mitättömän näköisen.
Mittariston sijoittaminen keskelle on säästötoimenpide eli kojelautaa voidaan myydä samanlaisena Englannissa ja muissa maissa missä liikenne on nurinkurista, mittariston kulmaa vaan käännetään. Kamalia virityksiä nuo, kellokin pitää olla edelleen analoginen eikä mikän euron digitaaiviritys.
Minustakin C2 on erittäin nätti pikkuautoksi, mutta tuo uusi C4 taas ruma erityisesti perästä. C5 on ylivoimaisesti kokoluokkansa rumin auto, mutta tämähän on vain minun mielipide..
Todella paljon uuden Focuksen näköinen, ihan kuin kaksi marjaa. Hienoja molemmat ja poikkeavia kun vertaa Astraan ja Golffiin.
Uskomattoman rumia ilmestyksiä, varsinkin sisältä. Erikoisuuden tavoittelu taitaa olla Citroenilla jo itseisarvo. Varsinkin mittariston sijoittaminen keskelle kojelautaa on järjetöntä, se tekee kuskin työympäristöstä jollain tavalla mitättömän näköisen.
Mittariston sijoittaminen keskelle on säästötoimenpide eli kojelautaa voidaan myydä samanlaisena Englannissa ja muissa maissa missä liikenne on nurinkurista, mittariston kulmaa vaan käännetään. Kamalia virityksiä nuo, kellokin pitää olla edelleen analoginen eikä mikän euron digitaaiviritys.
Minustakin C2 on erittäin nätti pikkuautoksi, mutta tuo uusi C4 taas ruma erityisesti perästä. C5 on ylivoimaisesti kokoluokkansa rumin auto, mutta tämähän on vain minun mielipide..
Taas tuollainen aerodynamiikka pötkylä
Komea oli C4. Takaa ja takaviistosta oli oikein lahjakkaasti kopioitu 80-luvun Honda CR-X:stä.
Hieno, nyt Citroenilla on oikea suunta... ainakin ulkonäön suhteen.