siis se ferrari f430 on ihan....

3 kommenttia

siis ihan kauheen näkönen ainaki mun mielest... (en mää teistä tiiä)siis ihan kopioitu kori tosta 360 modenasta vaikka toi onki etusivulta et siin on sen kori mut silti!!!! :confused: melkein kaikki uudet autoto on ihan kauheita... no ei ihan kaikki mut melkein on kaikki ei se kyl oo se uus skyline mikä tullee mut noi ferrarit ja porchet on ihan kopioita viime mallista!!!! :sleepy:

  
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:15 Supra kirjoitti
    siis ihan kauheen näkönen ainaki mun mielest... (en mää teistä tiiä)siis ihan kopioitu kori tosta 360 modenasta vaikka toi onki etusivulta et siin on sen kori mut silti!!!! :confused: melkein kaikki uudet autoto on ihan kauheita... no ei ihan kaikki mut melkein on kaikki ei se kyl oo se uus skyline mikä tullee mut noi ferrarit ja porchet on ihan kopioita viime mallista!!!! :sleepy:


    Ferrari Modena oli todella hieno auto. Uusi on kauniimpi versio siitä, enkä sekoittaisi niitä keskenään. Onhan se ihan hyvä että vanhastakin on "jätetty" jotain jäljelle tähän uuteen malliin. Eihän se ehkä muuten näyttäisi Ferrarilta?
    Porschet ovat hienoja, minun mielestä maailman kauniimpi autoja. Parasta niissä on se että siinä yhdistyy uusi ja vanha (oikealla tavalla). Joissakin tapauksissa vanhan kopioiminen on huono asia. Mutta Ferrarille ja Porschelle sopii, niitä muutetaan aina sopivasti. :smile:

      
  • Lainaus:
    13.12.2004 klo 15:15 Supra kirjoitti
    siis ihan kauheen näkönen ainaki mun mielest... (en mää teistä tiiä)siis ihan kopioitu kori tosta 360 modenasta vaikka toi onki etusivulta et siin on sen kori mut silti!!!! :confused: melkein kaikki uudet autoto on ihan kauheita... no ei ihan kaikki mut melkein on kaikki ei se kyl oo se uus skyline mikä tullee mut noi ferrarit ja porchet on ihan kopioita viime mallista!!!! :sleepy:

    ei mun mielestä ollenkaa!!! f430:s on ihan erillainen taka puskuri (vakio) modena on muutenki ihan laiska ei ny ihan mut ainaki laiskempi. SKYLINE rulaaaa :sunglasses:

      
  • Skyline on loppujen lopuksi aika yksinkertaisen näköinen. Ei siinä ole muotoilua. Onhan se ihan kivannäköinen, minua kiinnostaa eniten Skylinin viritetyt versiot.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit