Vielä Kia Sorentosta

4 kommenttia

Tuossa aikaiseos!mmin (syyskuussa)kyselin muidenkin mielipiteitä tästä autosta, tosin silloin kokemuksia ei ollut monellakaan vielä jaettavaksi. Ajattelinkin nyt kysellä, jospa jollakulla olisi kokemuksia!Jos jokllakin olisi myös tietoa "päivitetyistä"toimitusajoista,kiitos!

  
  • pahoittelen kirjoitusvirheitä.Uuden kannettavan näppäimistö on vaan niin prkleen kapea... :wink:

      
  • Eipä mitään, minä itse teen niitä koko ajan. Vanhoja viestejä voi muokata.

      
  • Kävin kokeilemassa 2.5 Dieseliä automaattina. Muuten tuntui kaikin puolin ihan kivalta, mutta tehoa saisi olla kyllä enemmän, vaikka eihän maasturit mitään urheiluautoja olekaan. Googlella tosin löytyi chip-tuning virityksiä, joilla saisi 20hv lisää...

    Sopisi varmaan hyvin asuntovaunun vetoon, jota meillä silloin tällöin tehdään.

    Yleisilmeeltään oli minusta aika tyylikäs.

      
  • Lainaus:
    19.12.2004 klo 20:50 mho0 kirjoitti
    Kävin kokeilemassa 2.5 Dieseliä automaattina. Muuten tuntui kaikin puolin ihan kivalta, mutta tehoa saisi olla kyllä enemmän, vaikka eihän maasturit mitään urheiluautoja olekaan. Googlella tosin löytyi chip-tuning virityksiä, joilla saisi 20hv lisää...

    Sopisi varmaan hyvin asuntovaunun vetoon, jota meillä silloin tällöin tehdään.

    Yleisilmeeltään oli minusta aika tyylikäs.

    Olen ymmärtänyt että se automaatti olisi vähän hidas? Oliko sinun mielestäsi?

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit