Oletteko käyneet Etelässä?

5 kommenttia

Aikanaan Wartburg-autoja mainostettiin Suomessa sillä, että niiden omistajat pääsevät reissaamaan ulkomaille kun rahaa ei tärväänny kalliiseen länsiautoon. Mainoksessa oltiin kateellisia kun Wartburg-perhe vain matkusteli.

Nyt ei Wartburgia enää ole. Saastemääräykset eivät kai anna ajaakaan sillä, jos sellainen jonkun talliin on jäänyt. Onko siis matkustelu taakse jäänyttä kansanhuvia kun kalliit autot nielevät kaikki ihmisparkojen rahat? Onko tullut reissattua? Minulla on Mitsubishi enkä ole käynyt vuosiin ulkomailla..

  
  • Eipä ole itsekään tullut reissattua. Ne rahat, jotka muuten voisi pistää reissaamiseen, menee autoon- eli uusien hienojen varusteiden hankintaan ja paranteluun, ylläpitoon (hirmukalliit vakuutukset), huoltoihin ja polttoaineeseen, joka Alfalle tuntuu hyvin maistuvan (varsinkin kun tuo kaasujalka ei ole kovin kevyt). Äskettäin auto kävi fiksarilla myllytyksessä ja vahauksessa: 110 euroa...

    Voi voi, olisin jo tehnyt useammankin reissun jos alla olisi vielä pikku-diesel Fabia...

      
  • Varsinkin Suomenlahden toiselle puolelle :sunglasses:

      
  • Enää vain matkoja pyörällä... tai muiden rikkaampien kyydillä...

      
  • Tulihan sitä tässä kesällä käytyä katsomassa Texasin mukavan letkeää liikennettä.

    Muutama viikko sitten piti oikein silmiä siristellä, kun en ollut uskoa näkyä. Kyllä.. Wartburghan se siinä kiihdytti valoista kaunis monta sataa metriä pitkä sankka sininen savu perässä.

      
  • Kanarian Saarilla olin ja näin kolme autoa katollaan eri puolilla. Olin siellä vain viikon...

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit