Ja myös Perodua Kenari olisi syytä saada markkinoillemme, koska suomalainen verotus yhdistettynä surkeisiin palkkoihin tarkoittaa sitä, ettei valtaosa kansasta voi koskaan saada uutta autoa.
Taksiautoilu on ollut tarkkaan säännösteltyä ja syynissä. Kun kilpailu vapautuu, todennäköisesti kannattavuutta voi vain lisätä ajamalla halvemmalla kulkuneuvolla. Taksimatka on pääsääntöisesti lyhyt 10-20 min. Onko sillä niin väliä istutko sen ajan Mersun, BMW:n vai Volvon takapenkillä? Onko tässäkin taksiauto vain omistajalle/kuskille statussymbooli? Kuinka moni matkustaja yleensä edes miettii minkä auton takapenkillä istuu. Autoilija itse tietenkin ottaa välittömästi esiin, tilat, turvallisuuden, mukavuuden...mutta kuinka moni matkustaja näistä välttämättä 30 km/h Helsingissä haluaa maksaa vaikka tuplahinnan.
Intiassa on Hindustan Ambassador erittäin yleinen, ja Mahindra merkkistäkin näkyy. No, Hindustan on -58 mallin Morris Oxfordiin perustuva systeemi, mutta varmaan halpa....hintansa väärtti!
Anders-Simo kun myös haluaa Suomen täyteen omituisia automerkkejä, niin tuossahan jopa pientä perusteluakin, miksi juuri sinä valitsisit Hindustan Ambassadorin.
En minä halua tänne omituisia automerkkejä. Kiahan on eräs maailman suurimmista valmistajista. Haluan tänne myös Acuran, Infinitin ja Roverin. Sen sijaan voimme luopua esimerkiksi turhasta, tylsästä ja rumasta Volkswagenista.
Ja myös Perodua Kenari olisi syytä saada markkinoillemme, koska suomalainen verotus yhdistettynä surkeisiin palkkoihin tarkoittaa sitä, ettei valtaosa kansasta voi koskaan saada uutta autoa.
Saa sitä Logania ostaa tuolta lahden toiselta rannalta.
Taksiautoilu on ollut tarkkaan säännösteltyä ja syynissä. Kun kilpailu vapautuu, todennäköisesti kannattavuutta voi vain lisätä ajamalla halvemmalla kulkuneuvolla. Taksimatka on pääsääntöisesti lyhyt 10-20 min. Onko sillä niin väliä istutko sen ajan Mersun, BMW:n vai Volvon takapenkillä? Onko tässäkin taksiauto vain omistajalle/kuskille statussymbooli? Kuinka moni matkustaja yleensä edes miettii minkä auton takapenkillä istuu. Autoilija itse tietenkin ottaa välittömästi esiin, tilat, turvallisuuden, mukavuuden...mutta kuinka moni matkustaja näistä välttämättä 30 km/h Helsingissä haluaa maksaa vaikka tuplahinnan.
Intiassa on Hindustan Ambassador erittäin yleinen, ja Mahindra merkkistäkin näkyy. No, Hindustan on -58 mallin Morris Oxfordiin perustuva systeemi, mutta varmaan halpa....hintansa väärtti!
Anders-Simo kun myös haluaa Suomen täyteen omituisia automerkkejä, niin tuossahan jopa pientä perusteluakin, miksi juuri sinä valitsisit Hindustan Ambassadorin.
En minä halua tänne omituisia automerkkejä. Kiahan on eräs maailman suurimmista valmistajista. Haluan tänne myös Acuran, Infinitin ja Roverin. Sen sijaan voimme luopua esimerkiksi turhasta, tylsästä ja rumasta Volkswagenista.
Ambassorin uudempi "luxusmalli" on hieno! Mahindra ja Maruti ovat ykkösautoja!