Näitä Suomeen

5 kommenttia

Haluamme tänne Mahindran ja Hindustan Ambassadorin.

  
  • Ja myös Perodua Kenari olisi syytä saada markkinoillemme, koska suomalainen verotus yhdistettynä surkeisiin palkkoihin tarkoittaa sitä, ettei valtaosa kansasta voi koskaan saada uutta autoa.

      
  • Saa sitä Logania ostaa tuolta lahden toiselta rannalta.

      
  • Taksiautoilu on ollut tarkkaan säännösteltyä ja syynissä. Kun kilpailu vapautuu, todennäköisesti kannattavuutta voi vain lisätä ajamalla halvemmalla kulkuneuvolla. Taksimatka on pääsääntöisesti lyhyt 10-20 min. Onko sillä niin väliä istutko sen ajan Mersun, BMW:n vai Volvon takapenkillä? Onko tässäkin taksiauto vain omistajalle/kuskille statussymbooli? Kuinka moni matkustaja yleensä edes miettii minkä auton takapenkillä istuu. Autoilija itse tietenkin ottaa välittömästi esiin, tilat, turvallisuuden, mukavuuden...mutta kuinka moni matkustaja näistä välttämättä 30 km/h Helsingissä haluaa maksaa vaikka tuplahinnan.

    Intiassa on Hindustan Ambassador erittäin yleinen, ja Mahindra merkkistäkin näkyy. No, Hindustan on -58 mallin Morris Oxfordiin perustuva systeemi, mutta varmaan halpa....hintansa väärtti!

    Anders-Simo kun myös haluaa Suomen täyteen omituisia automerkkejä, niin tuossahan jopa pientä perusteluakin, miksi juuri sinä valitsisit Hindustan Ambassadorin.

      
  • En minä halua tänne omituisia automerkkejä. Kiahan on eräs maailman suurimmista valmistajista. Haluan tänne myös Acuran, Infinitin ja Roverin. Sen sijaan voimme luopua esimerkiksi turhasta, tylsästä ja rumasta Volkswagenista.

      
  • Ambassorin uudempi "luxusmalli" on hieno! Mahindra ja Maruti ovat ykkösautoja! :wink:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit