Euroopan paras auto

15 kommenttia

Tästähän tulee tietysti vastaväitteitä mutta näin se vaan on!
http://www.autoemirates.com/International/2005/0203Opel-AstraINT.asp

  
  • Väärin suomennettu. Kyseessä on AutoBild-lehden laatututkimuksen tulkinta : "paras eurooppalaisista". Japanilaismerkithän ao. tutkimuksissa veivät parhaat sijat. Tosin Opel on GM-auto, ja siten "paras amerikkalaisista".

      
  • Hyväksytään, ei vastaansanomisia. :wink:

      
  • Painovirhe paholainen sattu otsikkoon :grin:
    tarkotus oli kirjottaa paras eurooppalainen auto.. :ashamed:

      
  • Olkoon Opel vain vaikka Botswanan paras auto; sellaisella tylsällä rakkineella ei aikamies aja vaan valitsee vaikka Citroenin, jos eurooppalainen olla pitää.

      
  • Lainaus:
    22.03.2005 klo 17:58 Anders-Simo kirjoitti
    Olkoon Opel vain vaikka Botswanan paras auto; sellaisella tylsällä rakkineella ei aikamies aja vaan valitsee vaikka Citroenin, jos eurooppalainen olla pitää.


    Entäs vaikka Peugeot?

      
  • No parempi Peugeotkin kuin joku ooppeli.

      
  • Teepäs Anders kerrankin oikein ennakkoluuloton päätös: mene Opel-kauppaan ja osta Ooppeli! Et voi yllättyä kuin positiivisesti. Ajattelepa vaikkapa uutta Vectraa, on muuten aika hienon näköinen ja ajoltaan sopuisa auto. Eikä kuulema laatukaan enää juuri Toyotalle häviä!

    [Vinnes muokkasi tätä viestiä 22.03.2005 klo 20:44]
      
  • Olen kuullut erittäin luotettavalta taholta, että opelista ei kannattaisi maksaa enempää kuin 16.818 euroa.

      
  • Lainaus:
    22.03.2005 klo 21:11 echezeaux kirjoitti
    Olen kuullut erittäin luotettavalta taholta, että opelista ei kannattaisi maksaa enempää kuin 16.818 euroa.

    Onko se "luotettava taho" esson baari??? :sunglasses:

      
  • Lainaus:
    22.03.2005 klo 21:11 echezeaux kirjoitti
    Olen kuullut erittäin luotettavalta taholta, että opelista ei kannattaisi maksaa enempää kuin 16.818 euroa.

    Mitäs tuo nyt tarkoittaa?? :smile:

      
  • Lainaus:
    23.03.2005 klo 08:54 Tuomas kirjoitti
    Lainaus:
    22.03.2005 klo 21:11 echezeaux kirjoitti
    Olen kuullut erittäin luotettavalta taholta, että opelista ei kannattaisi maksaa enempää kuin 16.818 euroa.

    Mitäs tuo nyt tarkoittaa?? :smile:


    Toivottavasti nyt ei ainakaan raaka-aineiden hintaa tai auton todellista kokoamiskustannusta :wink: ...

      
  • Morjens

    Voisiko joku ystävällinen ihminen valottaa minulle millä perusteella esim. Toyota on Japanilainen euroopan markkina-alueella. Tarkoitan että kun ne kootaan Turkissa ja Englannissa? ja suunnittelu tehdään näille markkinoille Nizzassa, niin onko tämä nyt ymmärrettävä niin että Euroopan Toyota on eurooppalainen auto, eikä Japanilainen, niin kuin väitetään usein, ainoa Japanilainen asia taitaa olla se paikka johon raha myydystä autosta menee?

    Hyvä muuten että Opel alkaa päästä taas jaloilleen, luvattoman kauanhan tuolta tulikin sutta markkinoille.

      
  • Lainaus:
    23.03.2005 klo 18:31 AL- kirjoitti
    Hyvä muuten että Opel alkaa päästä taas jaloilleen, luvattoman kauanhan tuolta tulikin sutta markkinoille.


    Noh noh, eihän niitä susia kovin montaa vuotta tuotettu. Opel opetteli alihankkijoiden kilpailuttamista hieman liian riuskoin ottein tuossa 90-luvun puolivälin tienoilla ja siitähän ei hyvää seurannut.. 90-luvun lopullahan homma oli jo varsin hyvällä mallilla. Volkkari taitaa maksella parhaillaan oppirahoja tuosta samasta asiasta, euron osaa ei voi isokaan tehdas tilata 50 sentillä...

      
  • Lainaus:
    22.03.2005 klo 17:58 Anders-Simo kirjoitti
    .... tylsällä rakkineella ei aikamies aja vaan valitsee vaikka Citroenin, jos eurooppalainen olla pitää.


    Joo, aikamis laittaa päähänsä baskerin ja noutaa kaupasta patongin ja pelaa petankkia päivisin. Vai, että sellaisia 'miehikkejä'? :grin:

    Ach! Kyllä mihet ja aikamiehet nauravat moiselle ja ajavat askareidensa jälkeen germaaneillaan kotiin syömään bratwurstia syljeksien riisit ja ryynit kuppeihinsa.

      
  • Hei, mihinkäs olut unohtui?!! -Ranskalaisella ajava voi sitten siemailla hienostuneesti viiniä :smile:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit