Lainattu Tuulilasin keskustelupalstalta, kirjoittanut SK P:
"Niille, jotka ovat kovasti olleet työntämässä VW:tä "premium" luokkaan kannattaa lukea Tuulilasin artikkeli.
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=1 23604
Auto on tarkoitettu kansan syville riveille, jotka ennen ajelivat takaveto Ladalla. VW:ssä onkin paljon samaa kuin noissa klassikoissa: vanha tuttu perustekniikka vuodesta toiseen, eikä varusteita, jotka voisivat mennä rikki. Muotoiluunkaan ei tarvitse panostaa, koska tavallisuus ja mitäänsanomattomuus miellyttää suomalaista silmää.
Ikävää on, että Ladat olivat aikoinaan laadukkaampia kulkineita kuin VW:t tänään. Eipä tainnut Ladassa olla tyyppivikoja, kuten alatukivarret, lukot tms. "
Heh.
Taas tuli päivän naurut, noita kaikenmaailman tietäjiä tuulipuvuissa on vaikka kuinka ja paljon, ei maksa vaivaa alkaa kommentoida vuodatusta. VW muuten on edelleen vahvasti nousemassa premium luokkaan, tai se on jo sielä. Minusta taas Toyota on enempi Lada kuin Lada aikoinaan, niitähän ostaa kaikki maalaiset ja punaisena tottakai
(Todisteeksi käynee vaikka myyntitilasto).
Taas tuli päivän naurut, noita kaikenmaailman tietäjiä tuulipuvuissa on vaikka kuinka ja paljon, ei maksa vaivaa alkaa kommentoida vuodatusta. VW muuten on edelleen vahvasti nousemassa premium luokkaan, tai se on jo sielä. Minusta taas Toyota on enempi Lada kuin Lada aikoinaan, niitähän ostaa kaikki maalaiset ja punaisena tottakai
(Todisteeksi käynee vaikka myyntitilasto).
Ei VW tule koskaan pääsemään siihen "premium-luokkaan", koska sitä myydään aivan liikaa siihen pääsemiseksi. Jos sitä myytäisiin huomattavasti vähemmän, niin sitte olis mahikset, mutta ei näillä määrillä. Itse en ole Volkkareista paljoa perustanut, ylihintaisia, vaikkakin varmaan ihan kelpo autoja. Jos tohon Phaetoniin olis laitettu olympiarenkaat keulalle, niin mynti olis käyny paljon sukkelammin kuin tolla Volkkarin merkillä varustettuna. Ihan samasta syystä monet vierastaa japsiautoja, ku niissä on se "väärä" merkki!
Jos tohon Phaetoniin olis laitettu olympiarenkaat keulalle, niin mynti olis käyny paljon sukkelammin kuin tolla Volkkarin merkillä varustettuna. Ihan samasta syystä monet vierastaa japsiautoja, ku niissä on se "väärä" merkki!
Tai vierastavat Korealaisia, no GM älysi sentään vaihtaa Daewoon tilalle Chevrolet merkin. Taitaa autojen myynti käydä aivan toisella lailla kuin Daewoona.
Tai vierastavat Korealaisia, no GM älysi sentään vaihtaa Daewoon tilalle Chevrolet merkin. Taitaa autojen myynti käydä aivan toisella lailla kuin Daewoona.
Chevrolet/Daewoon myynti on tänä vuonna noussut Euroopassa kokonaista 2 %. Kun muistetaan nimenvaihdoksesta aiheutuneet kustannukset niin ei ainakaan näin ensimmäisen myyntivuoden jälkeen vaikuta miltään suurelta edistysaskeleelta.