Takapaksissa riittää roinaa 3D-navigoinnille, projisoiville näytöille, kameroille ym. ym. Tuossakin värkissä tehoa 505 hv, mihin tämä maailma on menossa? Jenkkimuodot ainakin erottuu heti.
Mitä järkeä on digitaalisessa mittaristossa, joka näyttää analogimittaristolta? Jos on digitaalinen mittari, niin miksi sen pitää näyttää juuri samalta kuin analoginen? Sehän olisi aivan sama kuin olisi analoginen mittaristo, mutta mittareista ei van saa selvää yhtä hyvin.
Itse en pidä digitaalinäköisistä mittareista. Analogisen näköiset miellyttävät autonostajia enemmän vaikka olisivat digitekniikkaa. Tuon mittariston juju on, että napin painalluksella saa navigointijärjestelmän mittariston tilalle ja tärkeimmät näytöt hud upina tuulilasiin, niin ei navigointia tarvitse tiirailla ajaessa sivulle. Toki puheohjaus on kaikissa, mutta niin pää vain tahtoo kääntyä keskikonsoliin jos se siellä sijaitsee että nähdään nuolista optisesti missä mennään välillä.
Mitä järkeä on digitaalisessa mittaristossa, joka näyttää analogimittaristolta? Jos on digitaalinen mittari, niin miksi sen pitää näyttää juuri samalta kuin analoginen? Sehän olisi aivan sama kuin olisi analoginen mittaristo, mutta mittareista ei van saa selvää yhtä hyvin.
No mitä järkeä on säästää 20 euroa per auto tms, siitähän tuo käytännössä johtuu. Eihän analogista kelloakaan ole enää missään autossa tai ehkä jossain Fordin mallissa ja jossain muissa mutta harvoissa. Digitaalinen kello kun maksaa 50 senttiä ja analoginen 5 euroa niin se ratkaisee ja mittariston kanssa sama homma. Kuluttajalta ei tuossa kysytä mitään. Minä haluaisin, että kaikki mittarit on alalogisia.
Mitä järkeä on digitaalisessa mittaristossa, joka näyttää analogimittaristolta? Jos on digitaalinen mittari, niin miksi sen pitää näyttää juuri samalta kuin analoginen? Sehän olisi aivan sama kuin olisi analoginen mittaristo, mutta mittareista ei van saa selvää yhtä hyvin.
Itse en pidä digitaalinäköisistä mittareista. Analogisen näköiset miellyttävät autonostajia enemmän vaikka olisivat digitekniikkaa. Tuon mittariston juju on, että napin painalluksella saa navigointijärjestelmän mittariston tilalle ja tärkeimmät näytöt hud upina tuulilasiin, niin ei navigointia tarvitse tiirailla ajaessa sivulle. Toki puheohjaus on kaikissa, mutta niin pää vain tahtoo kääntyä keskikonsoliin jos se siellä sijaitsee että nähdään nuolista optisesti missä mennään välillä.
Nipo nipo, se on "head up display" eli HUD.
Kyllä tuommoinen 500 heppanen kone minulle kelpaisi !! Tuo "viihde-elektroniikan" määrä tosin on hieman liiallinen...
No mitä järkeä on säästää 20 euroa per auto tms, siitähän tuo käytännössä johtuu. Eihän analogista kelloakaan ole enää missään autossa tai ehkä jossain Fordin mallissa ja jossain muissa mutta harvoissa. Digitaalinen kello kun maksaa 50 senttiä ja analoginen 5 euroa niin se ratkaisee ja mittariston kanssa sama homma. Kuluttajalta ei tuossa kysytä mitään. Minä haluaisin, että kaikki mittarit on alalogisia.