Eihän Mazda5 muistuta C-maxia lainkaan: Ford tulee viettämään elämästään aimo osan korjaamolla, Mazda taas tuskin lainkaan..
Ja mitä ulkonäköön tulee niin Ford on aika vaisu esitys, takapäästä jopa ruma eikä keulakaan säväytä. Mazda on tylsä Mazdaksi, ei mikään kaunokainen mutta keula ihan ok.
Eihän Mazda5 muistuta C-maxia lainkaan: Ford tulee viettämään elämästään aimo osan korjaamolla, Mazda taas tuskin lainkaan..
Ja mitä ulkonäköön tulee niin Ford on aika vaisu esitys, takapäästä jopa ruma eikä keulakaan säväytä. Mazda on tylsä Mazdaksi, ei mikään kaunokainen mutta keula ihan ok.
Simpalle lienee kokemusta paljonkin CMaxista ja Fordeista, kun tietää jo nyt, että tulee viettämään aimo annoksen korjaamolla elämästään. Itselläni on ollut kaksi Fordia (Monedo -99 ja Focus -02), kaikkialla muualla, paitsi korjaamolla tuli vietettyä aikaa (yksi korjaus toki).
Simpan kaltaisia henkilöitä kun olen paljon kuullut, ihmettelin aikanaan, miksi Toyotalla on yleensä korjaamoja ollenkaan, eihän niissä mitään vikaa koskaan ole.
Niin täydellisen auton kuin Avensiksen kohdalla paloivat polttimot jo n. 13 000 km jälkeen (Tuulilasi kestotesti), ja sitä että ammattimiehiltä meni sen vaitamisen yli puoli tuntia. Eli surkean lyhyt käyttöikä, Fordini eivät viettäneet sen takia aikaa korjaamolla, sillä ne eivät palaneet loppuun kummastakaan ( > 30 000 kim)
Mazda 5;een palatakseni, aika hyvä täytyy olla, jos ohjauksen/ajettavuuden suhteen on yhtä hyvä kuin CMax, olen sen koeajanut, A-S:stä en tiedä. Tässä vaiheessa en ota kantaa kuinka paljon tulee elämästään viettämään korjaamolla, ennuste toki on hyvä, vaikka on noista Mazda 6 / Mazda 3 kuulunut viestiä, ettei ne kaikki aivan viattomia ole ollut.
Ja sitten vähän taustatietoa. Auton nimi piti aluksi olla Mazda 4, mutta se muutettiin Mazda 5:ksi siitä syystä, että japaninkielessä numero 4 eli shi viittaa kuolemaan. Ettäs tiedätte nyt senkin
Ja sitten vähän taustatietoa. Auton nimi piti aluksi olla Mazda 4, mutta se muutettiin Mazda 5:ksi siitä syystä, että japaninkielessä numero 4 eli shi viittaa kuolemaan. Ettäs tiedätte nyt senkin
Vähän lisää taustatietoa: Mazda on vanha valon jumala persialalisessa mytologiassa. Mazda on myös alkutaipaleellaan valmistanut hehkulamppuja. Eli on kumma jos lamput palavat, varmaan maanantaikappaleita.
Voistiko laittaa osoitteen mistä kuvia löytyisi?
Eihän Mazda5 muistuta C-maxia lainkaan: Ford tulee viettämään elämästään aimo osan korjaamolla, Mazda taas tuskin lainkaan..
Ja mitä ulkonäköön tulee niin Ford on aika vaisu esitys, takapäästä jopa ruma eikä keulakaan säväytä. Mazda on tylsä Mazdaksi, ei mikään kaunokainen mutta keula ihan ok.
Ja mitä ulkonäköön tulee niin Ford on aika vaisu esitys, takapäästä jopa ruma eikä keulakaan säväytä. Mazda on tylsä Mazdaksi, ei mikään kaunokainen mutta keula ihan ok.
Simpalle lienee kokemusta paljonkin CMaxista ja Fordeista, kun tietää jo nyt, että tulee viettämään aimo annoksen korjaamolla elämästään. Itselläni on ollut kaksi Fordia (Monedo -99 ja Focus -02), kaikkialla muualla, paitsi korjaamolla tuli vietettyä aikaa (yksi korjaus toki).
Simpan kaltaisia henkilöitä kun olen paljon kuullut, ihmettelin aikanaan, miksi Toyotalla on yleensä korjaamoja ollenkaan, eihän niissä mitään vikaa koskaan ole.
Niin täydellisen auton kuin Avensiksen kohdalla paloivat polttimot jo n. 13 000 km jälkeen (Tuulilasi kestotesti), ja sitä että ammattimiehiltä meni sen vaitamisen yli puoli tuntia. Eli surkean lyhyt käyttöikä, Fordini eivät viettäneet sen takia aikaa korjaamolla, sillä ne eivät palaneet loppuun kummastakaan ( > 30 000 kim)
Mazda 5;een palatakseni, aika hyvä täytyy olla, jos ohjauksen/ajettavuuden suhteen on yhtä hyvä kuin CMax, olen sen koeajanut, A-S:stä en tiedä. Tässä vaiheessa en ota kantaa kuinka paljon tulee elämästään viettämään korjaamolla, ennuste toki on hyvä, vaikka on noista Mazda 6 / Mazda 3 kuulunut viestiä, ettei ne kaikki aivan viattomia ole ollut.
Ja sitten vähän taustatietoa. Auton nimi piti aluksi olla Mazda 4, mutta se muutettiin Mazda 5:ksi siitä syystä, että japaninkielessä numero 4 eli shi viittaa kuolemaan. Ettäs tiedätte nyt senkin
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=114865
Vähän lisää taustatietoa: Mazda on vanha valon jumala persialalisessa mytologiassa. Mazda on myös alkutaipaleellaan valmistanut hehkulamppuja. Eli on kumma jos lamput palavat, varmaan maanantaikappaleita.
Kiitos miliisi kuvista/osoitteesta! Mazda 5 oli aika tavallisen näköinen, olisin odottanut jotain vielä räväkämpää ulkonäöltä. Ihan tyylikäs peli, 8+.
C-Maxin saa vain 5:lle, Mastan 6-7:lle.