Miten Avensis

4 kommenttia

Onko kellään tietoa miten voi ostaa uuden Avensiksen. Olen käynyt muutamassa Toyota liikkeessä ja ilmoittanut halununi suoraan ostoon. Ei ne pojat ainakaan perään soittele, ihan kuin ei mitään kiinnostusta. Ehkä se menee taas liian hyvin kaupaksi. Eräässä vokkeli konsernin tuotteessa sama juttu. Nissanin kohdalla taas myynti intoa on vaikka muille jakaa. Päätöksen teko on lähipäivinä, ehkä on niin etten voi ostaa sellaista autoa mitä ajattelen. :sleepy: Vai onko niin, että täytyy maksaa ylihintaa, tehoaisko se???

  
  • Tuttu juttu. Minulle kävi järvenpään toyota-liikkeessä myös niin että sitä luvattua tarjousta ei ikinä tullutkaan. Päättelin että heillä ei ollut kiinnostusta myydä autoja. En ehkä olisi toyotaa kuitenkaan ostanut. Ostimme firmaan kuitenkin 3 kpl 40 k€ autoja joten olisin luullut että kaikki haluaisivat niitä tarjota. Outoa toimintaa.

      
  • Enpä voi minäkään kehua Toyota liikkeen asiakaspalvelua. Vaihdokkini vähäiseen kilometrimäärään (10 vuotias auto, 125tkm ajettu) suhtauduttiin todella ylimielisesti ja lähes suoraan syytettiin huijariksi. Huoltokirjakaan ei riittänyt todisteeksi kilometrien aitoudesta, vaan vaihdokkini oli hinnoiteltu selkeästi alihintaiseksi. Muissa liikkeissä autoni arvioitiin järjestäin n. 50% arvokkaammaksi.

      
  • Itsellä vähän samaa ongelmaa. Olin vaihtamassa VW:tä pois, kun kypsytti huoltopalvelut. Mutta paikallinen Toyo liike ei ilmeisesti halunnut minua asiakkaakseen, kun tarjosivat autostani 8000€ huonomman hyvityksen kuin VW liike. Eipä ole innostanut enää käydä ko. liikkeessä edes koeajamassa uusia malleja tuon jälkeen.

      
  • Lainaus:
    14.01.2006 klo 11:12 mla kirjoitti
    Itsellä vähän samaa ongelmaa. Olin vaihtamassa VW:tä pois, kun kypsytti huoltopalvelut. Mutta paikallinen Toyo liike ei ilmeisesti halunnut minua asiakkaakseen, kun tarjosivat autostani 8000€ huonomman hyvityksen kuin VW liike. Eipä ole innostanut enää käydä ko. liikkeessä edes koeajamassa uusia malleja tuon jälkeen.


    Mulla kävi päinvastoin; Kun minä olin vaihtamassa VW:tä pois, ylivoimaisesti paras tarjous tuli Tojo-liikkeestä. Vaihto jäi kuitenkin tekemättä mutta se ei ollut tarjouksen vika.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit