autolehtien koeajot ja vertailut

2 kommenttia

tällä palstalla saa usein lukea että se ja se on huono lehti

tai puoluellinen/asiantuntematon

osittain totta tuo saattakin olla ja aina pitäisi

myös itse koe ajaa auto ja sitten tehdä vertailu tuohon artikkeliin ja muistaa että omat mieltymykset voivat olla aivan erilaiset mitä esim.tavallisella autoilijalla...



yksi parhaista puolueelisista kirjoituksista on norjalaisen

autofil lehden koeajo uudesta mini stw mallista

artikkelin tekijä oli tilaanut samanlaisen auton jo paljon

aikaisemmin niin pystyykö kyseinen henkilö olemaan

puolueeton...









  
  • No totuus tässäkin lienee myös se, että silloin, jos se "oma" merkki ei pärjää tai sitä kritisoidaan, niin silloin testaajissa on vikaa....



    :lol:

      
  • Pakko kommentoida, että mun mielestä TM tekee yleensä parhaimmat ja kattavimmat testit NIMENOMAAN SUOMALAISESTA näkökulmasta. Autoja ei testata radalla 220kmh ajaen, vaan usean käyttäjän toimesta arkikäytössä ja kommentit tallentaen. Samaten mittaukset on aikalailla omassa luokassaan. Toivotaan vain ko. lehdelle pitkää ikää ja innokkuutta jatkaa samaa rataa myös tulevaisuudessa. Itse arvostan korkealle juuri Suomalaista otetta asioihin. Jätettävät ne vitsinväännöt vähemmälle, eivätkäkä säännönmukaisesti kehu/mollaa jotain merkkiä vain merkin vuoksi. Tai ainakaan itse en moista ole havainnut. Kyllähän se kirpasee kun "omaa" merkkiä mollataan, mutta eiköhän se usein ole silti aiheesta?!

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit