mitsu

5 kommenttia

Uusi Mitsubishi Lancer

miltä tuntuu

1,8 kone jakopää hihnalla vai ketjulla :sleepy:

  
  • kävin lyhyellä lenkillä tänään kokeilemassa.



    tuntui ihan ripeältä kulkemaan, tosin vaati kierrosten käyttöä.



    ihan hyvä maku jäi.



    parasta siinä on mielestäni ulkonäkö/muotoilu. on punaisena aivan jäätävän hyvännäköinen :tongue:



    Kojelauta ja ohjaamo oli mielestäni ihan laadukkaan oloinen, tosin penkit olisi voineet olla paremmat, ja laadukkaamman näköiset ( vaikka nahkaa ). tosin ei koeajoauton hintakaan ollut kuin mustaakseni 24 tuhatta ja jotain.

      
  • Intense varustelu sport istuimet,

    onko paremmat kuin tavalliset. :tongue:

      
  • Kävin koklaamassa tuon uusimman "evon", ihan hyvä kulkine oli, ajettavuus ok, 1.8 liikkui kierroksilla hyvin, mukavia varusteita oli mm. luistonesto ja ajonvakautus, myös poiskytkettävissä, bluetooth ja vakkarin napit ratissa, istuimet oli tälläiselle pienikokoiselle hyvät ja tilaa oli myös hyvin. Laatuvaikutelma oli ihan hyvä, tosin ei ehkä ihan esim Subarun tasoa. Ulkonäkö oli tyylikäs, siustan muotoilusta en hirveesti tykännyt, mut samannäköinen oli kun monessa uudessa autoissa, mut mun makuun vähän "möhkö" erityisesti koelaudan keskiosa. Muoviosissa oli samaa kun monessa muussakin nykyautossa, muovi tuntuu kovalta ja liukkaalta ja paneelit on ohuita ja taipuisia, mut ei pahemmasta päästä ollut.



    Miinuksina oli rengasmelu, se kuului selvästi kun melutaso oli muuten suht vaimea. Lisäksi ajotietokoneen nappi oli koelaudassa, tosin ihan hyvin käsilä, mut olis sekin siihen ratin puolaan mahtunut. Lämpömittari oli myös piilotettu ajotietokoneen valikkoon, makuasia haluaako sen olevan koko ajan näkyvillä.



    Kokonaisuutena oli ihan nykyaikaisen oloinen ajopeli, huima harppaus vanhentuneeseen edellismalliin nähden. Toivottavasti myös kestävyys on hyvää Mitsu tasoa, niin pitäis olla ihan myytävä peli. Kaikkien mitsumiesten ja myös muiden kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa, mielenkiintoinen lisä corollan, astran ja golfin ym. kilpailijaksi.



    EVO X:ää odotellessa...



    ps. oliko nyt riittävän asiallinen kommentti ettei taas tule sanomista voorumin poliiseilta..

      
  • lauravee:



    mielenkiintoinen lisä corollan, astran ja golfin ym. kilpailijaksi.

    -kyllä noita mielellään katselisin liikenteessä, on todella sutjakan ja ''raikkaan'' näköinen peli, toisin kuin nuo pakolliset golffit, corillat ja vulvot...onneksi on japanin matka tilattuna :wave: :wave:



    EVO X:ää odotellessa...


    - evosta puheenollen, löytyi pätkä jossa evot ja imput vastakkain, nykyiset ja edeltävät mallit:


    https://www.youtube.com/watch?v=1vBN6c9yY0o&NR=1


    mikä lie sopupeli...tai tiedä häntä. Kuskien taso ja tekemät virheet jo ratkaisevat mokomassa skabassa...
    mielenkiintoinen pätkä kuitenkin :xmas:
      
  • Joo kuljettajilla on paljon merkitystä, toisekseen, autot oli japsi versioita, eli tehoa on vain jotain 280hv. Tuulilasin mukaan suomeen tulevan evo X:n teho olis 320hv, ja japsi version 280. Uskon että imprezassa hyvin sama juttu. Evo ja impreza ovat hyvin tasaväkisiä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit