http://jalopnik.com/#!5760248
Tuosta saa vähän kuvaa siitä millainen meininki on autoalalla, ja kuinka noinkin räikeät tavat toimia ovat olleet TÄYSIN vaietut lehdistön toimesta tähän asti. Tuo on vain yhden harvinaisen merkin tapaus, toivottavasti kilpaillumpien segmenttien likaista peliä joku vähän paljastaisi.
Nyt kun joku valottaisi edes vähän VW-konsernin VALTAVAN markkinointikoneiston panostuksia ja temppuja joilla ovat käytännössä vallanneet etenkin Euroopan automediat. Siis sen lisäksi että sponsoroivat ihan jokaista tapahtumaa kaikkialla. No, strategiansa on kullakin, etenkin kun tiukkana tavoitteena on tulla suurimmaksi autovalmistajaksi.
Chris Harris tuskin sitä tekee sillä vaikka on autojournalisti niin ajaa myös kilpaa VW-konsernin vehkeellä. Hyvä tyyppi, mutta tuskin sentään tuossa tilanteessa samanlaista tekstiä VW-Groupista alkaa kirjoittamaan.