Kartellikilpinen auto (vientikilpi-nimellä, ei tullikilpi) jolla siis ajetaan Suomessa vain korkeintaan (mahd. kodin kautta) satamaan/rajalle, sitten tuskin tänne palaa. Ehkä korkeintaan sitten kun on Suomalaisille sopivan vanha laho pulkka. Ai niin, saa sillä ajaa ulkomailla asuva täällä tietyin ehdoin ja tietyn pituisilla lomareissuillakin mutta noilla Suomen vientikilvillä pitää aina tehdä ilmoitukset tullille jotta täällä saa ajaa ollenkaan.
Noita kilpiä kun ei tavallinen kansalainen tai Suomalaisen lasipalatsin lisäksi kukaan muukaan firma saa, eli tuo kilpisysteemi on räätälöity vain ja ainoastaan kartelliporukan liikkeiden käyttöön. Itse yritin saada ostettua uuden auton muualta kuin Suomen lasipalatsista ja rekisteröidä tuollaisin vientikilvin, mutta tarkasti oli kaikki määritelty JUURI TASAN siten että käytännössä VAIN Suomalaiset autoliikkeet voivat niitä myymiinsä autoihin laittaa. Pitkään yritiin järjestellä asiaa, ja muutaman eri merkkisen, eri lähteistä hankitun auton kanssa, mutta blokattu on käyttömahdollisuus lakiteknisin vippaskonstein eli pykälät viilattu tarkkaan rajaamaan kaikki muut kuin Suomen lasipalatsit!
Ketkäköhän ovat olleet antamassa 'asiantuntijalausuntoja' noita lakipykäliä rustatessa...?
Tuolla myynnillähän autoliikkeet tekevät jonkin verran rahaa: myyvät muihin maihin nähden usein kilpailukykyisillä hinnoilla näitä verottomia autoja ulkomaalaisille/ulkomailla asuville, ja päälle vielä Suomen vientikilvin ajoa vuoden verran ilman että pitää maksaa yleensä minnekään käyttömaksuja tai muita veroja. Kaikkia mahdollisia kepulikonsteja täytyy antaa erityisoikeutena rajatulle porukalle...
Eiköhän siinä mene Catamountista ostettu Ferrari jollekin Suomalaiselle etelän kämpälle. Valtaosa Suomessa ostetuista Ferrareista kun tuon firman edustajan mukaan laivataan verovapaana saman tien pois. Yleisin ostaja juuri tuollainen ulkosuomalainen tai kesämökkiään Etelä-Euroopassa pitävä.
näyttää olevan suomen tullikilvissä....
Kartellikilpinen auto (vientikilpi-nimellä, ei tullikilpi) jolla siis ajetaan Suomessa vain korkeintaan (mahd. kodin kautta) satamaan/rajalle, sitten tuskin tänne palaa. Ehkä korkeintaan sitten kun on Suomalaisille sopivan vanha laho pulkka. Ai niin, saa sillä ajaa ulkomailla asuva täällä tietyin ehdoin ja tietyn pituisilla lomareissuillakin mutta noilla Suomen vientikilvillä pitää aina tehdä ilmoitukset tullille jotta täällä saa ajaa ollenkaan.
Noita kilpiä kun ei tavallinen kansalainen tai Suomalaisen lasipalatsin lisäksi kukaan muukaan firma saa, eli tuo kilpisysteemi on räätälöity vain ja ainoastaan kartelliporukan liikkeiden käyttöön. Itse yritin saada ostettua uuden auton muualta kuin Suomen lasipalatsista ja rekisteröidä tuollaisin vientikilvin, mutta tarkasti oli kaikki määritelty JUURI TASAN siten että käytännössä VAIN Suomalaiset autoliikkeet voivat niitä myymiinsä autoihin laittaa. Pitkään yritiin järjestellä asiaa, ja muutaman eri merkkisen, eri lähteistä hankitun auton kanssa, mutta blokattu on käyttömahdollisuus lakiteknisin vippaskonstein eli pykälät viilattu tarkkaan rajaamaan kaikki muut kuin Suomen lasipalatsit!
Ketkäköhän ovat olleet antamassa 'asiantuntijalausuntoja' noita lakipykäliä rustatessa...?
Tuolla myynnillähän autoliikkeet tekevät jonkin verran rahaa: myyvät muihin maihin nähden usein kilpailukykyisillä hinnoilla näitä verottomia autoja ulkomaalaisille/ulkomailla asuville, ja päälle vielä Suomen vientikilvin ajoa vuoden verran ilman että pitää maksaa yleensä minnekään käyttömaksuja tai muita veroja. Kaikkia mahdollisia kepulikonsteja täytyy antaa erityisoikeutena rajatulle porukalle...
Eiköhän siinä mene Catamountista ostettu Ferrari jollekin Suomalaiselle etelän kämpälle. Valtaosa Suomessa ostetuista Ferrareista kun tuon firman edustajan mukaan laivataan verovapaana saman tien pois. Yleisin ostaja juuri tuollainen ulkosuomalainen tai kesämökkiään Etelä-Euroopassa pitävä.
Myös venäläisiä on kuulemma paljon.