Urien maksimointia

5 kommenttia

Mikä hemmetti siinä on, että lähes kaikki autoilijat ajavat juuri sitä samaa uraa. Tästä seuraa, että asfalttipinta menee uusimiskuntoon, kun pinnasta on todellisuudessa kulunut alle 10% kaistaleet.

Eikö voisi ajaa eri kohdissa kaistaa niin, että pinta kuluisi tasaisesti !?!? Itse ajan näin.

  
  • Lainaus:
    12.03.2005 klo 15:00 Johtotähti kirjoitti
    Mikä hemmetti siinä on, että lähes kaikki autoilijat ajavat juuri sitä samaa uraa. Tästä seuraa, että asfalttipinta menee uusimiskuntoon, kun pinnasta on todellisuudessa kulunut alle 10% kaistaleet.

    Eikö voisi ajaa eri kohdissa kaistaa niin, että pinta kuluisi tasaisesti !?!? Itse ajan näin.

    Puhut asiaa. Itse ajan ikävä kyllä pääasiassa muiden kanssa samoilla urilla. Joskus yritän ajaa toisessa kohtaa mutta sitten taas palaan niihin uraan. Koitan jatkossa ajaa hieman erissä kohtaa.

      
  • Osta kitkarenkaat, ei tule uria.

      
  • Lainaus:
    12.03.2005 klo 20:57 alarjak kirjoitti
    Osta kitkarenkaat, ei tule uria.

    Niin tuo on yksi toimiva vaihtoehto, eikä silloin tarvitse miettiä missä ajella. :smile:

      
  • No, jos tarkkoja ollaan, niin kyllä niitä uria tulee vaikka ajettaisiin kitkoillakin, mutta huomattavasti vähemmän.

      
  • Lainaus:
    13.03.2005 klo 15:08 Ammattilainen kirjoitti
    No, jos tarkkoja ollaan, niin kyllä niitä uria tulee vaikka ajettaisiin kitkoillakin, mutta huomattavasti vähemmän.

    Kitkat olisivat varmaan vastaus tuohon uraongelmaan. Mutta suurin osa autoilijoista ei taida laittaa kitkoja alleen, vaan nastat.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit