Kiotoa helposti (fiktiivinen nettipalsta)

0 kommenttia

AA(k) JÄSENTIEDOTE 28.01.2007

Anonyymit Autokaaharit ry:n hallitus on päättänyt kiillottaa yhdistyksen julkikuvaa. Yhdistyksemme jäsenten toivotaan omalta osaltaan Kioton sopimuksen hengessä hidastavan globaalia ilmaston lämpenemistä. Koska jarruttaminen muuttaa fossiilisten polttoaineiden polttamisesta saadun liike-energian lämmöksi, se on kestävän kehityksen kannalta tuplasti haitallista toimintaa. Niinpä yhdistyksen jäsenten toivotaan välttävän jarruttamista aina, kun mahdollista. Yhdityksen nettikaupasta voi lähitulevaisuudesta tilata vihertäviä takaikkuna- ja takapuskuritarroja: "Jarruttaminen kiihdyttää ilmaston lämpenemistä - MINÄ EN JARRUTA".

JÄSEN B:n vastaus 28.01.2007
Kiitos hallitukselle hyvästä Kioton sopimuksen mukaisesta ideasta. Itse olen suojellut luontoa tällä tavoin jo vuosia. Toinen tapa jolla olen säästänyt ympäristöä ja samalla helpottanut muun liikenteen ahdinkoa on se, että ajan aina mahdollisimman kovaa jolloin varaan tilaa muutenkin ruuhkaisilta teiltä mahdollisimman vähän aikaa ja samalla säästyy polttoainetta, kun liikenteessä kuluttamani aika lyhenee. Hyviä uudenvuodenpäätöksiä muillekin näin kuukauden myöhässä.

VIERAS 28.01.2007
Vihertäviä takaikkuna- ja takapuskuritarroja? Minusta väri näyttää ihan punaiselta.

AA(k) SIHTEERI 28.01.2007
Onko päässyt käymään noin? No, nettikyselyn mukaan reilusti yli yhdeksälläkymmenellä prosentilla jäsenistöstämme on puna-vihervärisokeus, joten asia ei liene suuri ongelma.

AAk:n sihteeri
Urpo Kullervo Kuski


[A-J muokkasi tätä viestiä 28.01.2007 klo 10:38]
  
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit