Hiacen facelift ennakoi uudenmallin tuloa piakkoin. Vaikka Hiace hävinnee tämänkin vertailun (Vaikka tuo Avensiksen voitto antoi hiukan edes uskoa sille että kansakin voi olla oikeassa) olipa malli mikä hyvänsä niin kannattanee odotella uutta mallia vielä vähän aikaa siihen vertailuun.
Hiacen facelift ennakoi uudenmallin tuloa piakkoin. Vaikka Hiace hävinnee tämänkin vertailun (Vaikka tuo Avensiksen voitto antoi hiukan edes uskoa sille että kansakin voi olla oikeassa) olipa malli mikä hyvänsä niin kannattanee odotella uutta mallia vielä vähän aikaa siihen vertailuun.
No Hiacen face-lift ei ainakaan mennyt parempaan suuntaan kuin entinen. En ole vielä keneltäkään kuullut, että olisivat sanoneet sitä miksikään muuksi kuin rumaksi.
Luotettavuus on todellakin se ainoa juttu, jonka takia sitä ostetaan, mitään muuta järkevää syytä en keksi. Ja toki niin kauan kuin kauppa käy, mitä sitä resursseja tuhlaamaan uuteen malliin. Luulisi toki että toyotan kokoisella konsernilla olisi varaa suunnitella ihan nykyaikainenkin pakettiautomallisto....
Hiacen facelift ennakoi uudenmallin tuloa piakkoin. Vaikka Hiace hävinnee tämänkin vertailun (Vaikka tuo Avensiksen voitto antoi hiukan edes uskoa sille että kansakin voi olla oikeassa) olipa malli mikä hyvänsä niin kannattanee odotella uutta mallia vielä vähän aikaa siihen vertailuun.
Valitettavasti nykyisen hiacen ainoa valtti on luotettavuus, muilta osin kaikki muut menee kaukana edellä huyndaita ehkä lukuunottamatta.
No Hiacen face-lift ei ainakaan mennyt parempaan suuntaan kuin entinen. En ole vielä keneltäkään kuullut, että olisivat sanoneet sitä miksikään muuksi kuin rumaksi.
Luotettavuus on todellakin se ainoa juttu, jonka takia sitä ostetaan, mitään muuta järkevää syytä en keksi. Ja toki niin kauan kuin kauppa käy, mitä sitä resursseja tuhlaamaan uuteen malliin. Luulisi toki että toyotan kokoisella konsernilla olisi varaa suunnitella ihan nykyaikainenkin pakettiautomallisto....