Tekniikan maailman uusi auto vs. käytetty auto vertailu

1 kommentti

Viisi vuotta vanha V70, jolla on ajettu selvästi vähemmän kuin keskimäärin millään autoilla, suuremmista farkuista puhumattakaan, ja jossa vaihdekepin nuppi ja jalkatilojen kumimatot ovat kuluneempia kuin ikänä olen nähnyt > 250 000 ajetuissa? Oikeasti?
Minulla olisi täällä Tampereella hieno silta myynnissä, komeita patsaitakin reunoilla. Käteiskaupalla saatte tosi edullisesti.

  
  • Itsekin luin saman jutun mielenkiinnolla ja V70 oli hyvä valinta uutena kalliimman käytetyn edustajaksi.

    Käytetyissä verrataan tietenkin aina yksilöitä, mutta silti olin hämmästynyt kuinka sisutukseltaan risa yksilö oli löydetty hintaluokasta joka on tuon korimallin ostoon aivan kohtuullinen, eikä pakota hakemaan korimallin halvinta yksilöä, ei läheskään. Noin kalliiden käytettyjen parhaimmisto on vielä erittäin siistejä yksilöitä.

    Vertailuun tulee eri hintaluokissa lisää variaatioita, tai jos valitsee käytetyn selvästi uutta halvempana tai hakee myös uuden verrattavan samasta kokoluokasta. Tämä sama V70 korimalli saattaa osallistua kymppitonnin halvempaan tai kalliimpaan vertailuun, mutta eri kuntoisena ja tietenkin eri vertailukohteeseen verrattuna.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit