Olen tilannut tekniikanmaailman vuodesta 1998 ja vuosittain on tullut tuhti pläjäys autoja maailman eri kolkista automaailma erikoisliitteessä. Sitä, kuten lehteäkin on ollut mukava selata ja löytää merkkejä joista ei ole koskaan kuullutkaan sekä toisaalta nähdä kuinka meidän markkiniltamme kymmenen vuotta sitten poistunutta mallia myydän yhä uutena jossakin päin aasiaa tai etelä-amerikkaa.
Lehden tilaajana olen jatkanut erityisesti siitä syystä että yleistekniikan aikakauslehti tuo monelta alalta syvällistä tietoa ja tavallaan elämyksiä, joihin saattaa lehteä selatessaan puoli vahingossa sukeltaa ja mahdollisesti näistä löydöistä saa kiinnostuksen hankkia lisätietoa aiheesta.
Olin pettynyt automaailman uuteen formaattiin. Käytän työkseni erilaisia tietotekniikkavekottimia 10-12 tuntia päivässä. Vapaa-aikanani pyrin välttämään härveleiden käyttöä ja tämän johdosta olen pienentänyt kotikoneeni koon minimaaliseksi, että sähköpostin ja muun tähdellisen saisi luettua. Joka tapauksessa rompun käyttöliittymä ei mahdollistanut enää samanlaista löytämisen riemua kuin aiempi paperinen versio. Selaaminen oli tehty mahdottomaksi uusien mallien kohdalla, kun mallit piti valita merkkikohtaisesti. Toivon että sähköistämisessä pohdittaisiin mahdollisten kustannussäästöjen lisäksi sitä että minkä takia ihmiset ylipäätään jatkavat kestotilaajina siitä huolimatta että pätkätilaaja saa lehtensä puoleen hintaan.