DVD levyjen ääni katosi?

4 kommenttia

Olen editoinut digivideo materiaalia Adobe Premiere Elements ohjelmalla ja polttanut niitä DVD levylle. Aikaisemmin ääni toimi hyvin.
Kesken kaiken Plyerista "katosi" ääni" Mikähän neuvoksi,jälkikasvuko on muuttanut jotain säätöä - eli mitä ?
Kaikki levyt toimivat kyllä BS playerilla myös äänen osalta!

  
  • Adoben ohjelmissa on se paha puoli, että jos ne eivät ole virallisia versioita, tuollaista saattaa tapahtua. Esim. olen kuullut, että Acrobatissa voipi kesken kaiken loppua printatusta PDF-tiedostosta tieto sivuilta, eli tyhjää näkyy.

      
  • Lainaus:
    17.01.2006 klo 09:22 elementti kirjoitti
    Adoben ohjelmissa on se paha puoli, että jos ne eivät ole virallisia versioita, tuollaista saattaa tapahtua. Esim. olen kuullut, että Acrobatissa voipi kesken kaiken loppua printatusta PDF-tiedostosta tieto sivuilta, eli tyhjää näkyy.


    Hmm, enpä itse ole koskaan kuullut moisesta, tosin piraattiversioista en tiedä. Joskus esim. Acrobat Reader saattaa jättää kuvia tms. tulostamatta mutta se johtuu vääränlaisesta printterin ajurista tai muistin loppumisesta jossain vaiheessa tulostusprosessia.


    [jalkkis muokkasi tätä viestiä 17.01.2006 klo 09:59]
      
  • Premier Elements on kyllä virallinen maksettu versio1.0
    Ääni häviää siis vain Windows media Playerilla. Tavallisella DVD- soittimella ääni kyllä tulee ja BS playerilla.Muita sopivia soitto-ohjelmia en ole löytänyt.

      
  • Lainaus:
    19.01.2006 klo 08:33 susimies kirjoitti
    Muita sopivia soitto-ohjelmia en ole löytänyt.

    Media Player Classic ja tarvittaessa FFDShow codec, jos katsoo muutakin kuin DVD:tä. Noilla kahdella pääsee jo aika pitkälle.

    Ovat molemmat hyviksi todettuja vaihtoehtoja MS:n bugiselle Media Playerille.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit