VERKKOKAUPPA.COM EI SIEDÄ ARVOSTELUA- SENSUURI TOIMII

3 kommenttia

Hei Tapio Taula,

Kiitos, että kirjoitit arvostelun tuotteesta HP ProBook 450 G1 - 15.6" HD/Core i5-4200M/4 GB/500 GB/Windows 7 Professional 64-bit kannettava tietokone.. Valitettavasti arvostelusi ei noudata sivustomme

http://arvostelut.verkkokauppa.com/content/3673-fi_fi/guidelines.htm

kirjoitusohjeita .



Pyydämme sinua lukemaan kirjoitusohjeet ja lähettämään arvostelusi tuotteesta

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14226/dqsjk/HP-ProBook-450-G1-15-6-HD-Core-i5-4200M-4-GB-500-GB-Windows

HP ProBook 450 G1 - 15.6" HD/Core i5-4200M/4 GB/500 GB/Windows 7 Professional 64-bit kannettava tietokone. uudelleen.



Jos sinulla on asiakastukeen tai asiakastyytyväisyyteen liittyviä kysymyksiä,

http://www.verkkokauppa.com/

Verkkokauppa-fi_fi auttaa mielellään.



Tämän sähköpostiviestin lähetti Verkkokauppa.com

Jätkäsaari Tyynenmerenkatu 11 Helsinki, Helsinki, 00220, Finland

  
  • Kiitos Tapio Taula,Vahvista arvostelusi sahkopostin avulla

    Kiitos, etta kirjoitit arvostelun tuotteesta HP ProBook 450 G1 - 15.6" HD/Core i5-4200M/4 GB/500 GB/Windows 7 Professional 64-bit kannettava tietokone.. Voidaksemme julkaista arvostelun haluamme varmistua, etta sina olet arvostelun oikea kirjoittaja.



    Langaton verkko mahdoton saada toimimaan HP 450G



    Peli ostettu 12.2.14 ja jatkuvia ongelmia langattoman verkon kanssa. Joskus pudottaa heti pois WiFi:stä kun yrittän hakea jotain netistä yleisimmin pysyy 4 minuuttia ja sitten yhteys katkeaa. Pisin jakso taitaa olla muutamia kertoja ollut 40 min ja sitten taas ulkona.



    Aluksi ladattiin IT-tuen henkilön kanssa useita uusia päivityksiä. Ei apuja. Soitin HP:lle ja lupasivat lähettää uuden langattoman verkon kortin, joka sijaitsee konehuoneessa. Jos olisin antanut HP:n hoitaa takuuna vaihdon, arvio oli n. 2 viikkoa ilman konetta. Kysyin myös jos Verkkokauppa tekee vaihdon ja he lupasivat tehdä sen 1-2 päivässä. En halunnut olla ilman konetta. Siispä ruuvasin rohkeasti itse konepellin alle sen postimerkin kokoisen piirikortin. Menihän siihen melkein kokonainen vartti. Ei auttanut.



    Taas soitto omalla rahalla HP:n tukeen. Epäilivät, että koneessani on vanha Bios. Katsoin ja se oli vanhempi versio. Sain ohjeet Bios päivityksestä HP:ltä. IT-tuki teki Bios päivityksen. Ei apuja.



    Olin kolmannen kerran yhteydessä HP:n tukeen. Ovat nyt sitä mieltä että pitäisi palauttaa ohjelmiston tehdasasetukset. Tarkoittaa sitä, että kaikki ohjelmat jotka olen vaivalla ladannut 6 viikon aikana ja kaikki data pitäisi jemmata jollekin toiselle tallennusvälineelle, koska kaikki oma data katoaa, kun tehdasasetukset palautetaan.



    Taidan jatkaa ainakin jonkin aikaa pahasti pätkivän WiFin kanssa ja roikkua lankaverkoissa, kunnes sopiva hetki koittaa yrittää tehdaspalautuksia.



    HP= Harmittaa Pirusti

      
  • Niin totta ja niin ärsyttävää. Itse olen myös kirjoittanut paljon kommentteja ja arvosteluja eri nettikauppojen sivuille, mutta harvoin niitä julkaistaan, jos tuotetta menee haukkumaan.



    Pahimpia ovat nämä halvat aasialaiset kaupat, joiden sivuilla myydän paljon aivan toimimatonta romua. Toki esimerkiksi DX.com myy paljon hyvääkin tavaraa edullisesti, mutta sen toimivan löytäminen ei ole aina niin helppoa. Paljon olen sieltä ostanut romua, USB 2.0 laitteet ovat USB 1.1 standardia, HD webbikamerat ei pääse edes VGA laatuun jne... Näistä kun kirjoitaa negatiivisen arvostelun, niin ei mene läpi.



    Emännälle ostettiin HP:n läppäri pari kolme vuotta sitten ja se oli kansa aivan katastrofi. Se jätettiin takuukorjaukseen useita kertoja kun milloin mikäkin hajosi. Hiiri (kosketustaso) ei toiminut tai jos toimi niin hiiren liike oli yksi satunnaisgeneraattori. Selittämätöntä kaatuilua, joka oli jokin rautavika emolla (kai). Onneksi oli vanha läppäri vielä käyttökelpoinen ja toimi (lujaa Acer laatua), koska HP makasi huollossa monesta ensimmäisen vuoden aikana. Sitten se saatiin kuntoon ja sen jälkeen ei ole mitään ongelmia ollut.

      
  • Uudessa ainakin itse olin tyytyväinen. Tosin jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit