Mistä tiedät että olet oikeassa?

5 kommenttia

Viestinnän totuuksia

Herjaus esittämääsi asiaan ei kohdistu vastaväittein ”mitä olet sanonut ja kirjoittanut”, vaan henkilökohtaisesti sinuun, kirjoittajaan itse.

Sanon mitä viisaammat on sanoneet, muistaakseni Osmo itte: Silloin kun asia jää taka-alalle ja herja aletaan kohdistamaan kirjoittajaan. Henkilökohtaisesti tavattaessa ”nenäkkäin”, tämä tarkoittaisi turpiin saamista koska olet onnistunut nostamaan ärsytyskynnyksen niin korkealle että vastaväittäjällä ei ole enää mitään sanomista siihen. Viha kohdistuu asian esille ottajaan, ei esille tuotuun asiaan.

Jokaisella on sananvapaus ja mahdollisuus ottaa kantaa kenen hyvänsä kirjoituksiin, mielipiteeseen, kertomukseen, epäkohtaan. Ihmettelen kirjoittajia, jotka kohdistaa herjauksen suoraan asiasta kirjoittavaan. Herjaaja itse ei ota asiaan laajemmin kantaa, ei esitä vastaväitteitä, eikä liioin tuo mitään uuta näkemystä asiaan. Mikä on silloin kirjoittajan tarkoitusperä kun hyökätään suoraan henkilöön?

  
  • Olen huomioinut saman itse aikaisemmin, päivämääristä ja kellonajoista. On tietenkin tavallisia henkilöitä joilla ei ole omaa konetta kotona, sitten on näitä "kerppaheikkejä" ja "itsetyydyttäjiä", pikku virkamiehiä jotka saavat nautinnon pätemisestä anonyymina.

    Aina niitä luusereita riittää Suomenkaltaisessa maassa. Huomaahan sen jo siitä, että yhteen hiileen ei puhalleta, täällä lakkoillaan paljon, ja yleistä narinaa ja ruikutusta on kuin vanhainkodissa. Sori väärin, vanhainkodissa valitetaan syystä, täällä isot miehet valittaa milloin mistäkin pikku jutusta.

    Et taida arvata mitä tapahtui lukiessasi tämän tähän asti.
    Kerron joskus!

      
  • "Et taida arvata mitä tapahtui lukiessasi tämän tähän asti.
    Kerron joskus!"

    Tairampa arvata :sunglasses: .

    Itse irroitin töpselin seinästä, puuttasin palomuurin ja poistin keksit selaimelta. Taas on sana vapaa... "hetkeksi"...

      
  • Hyvä ! Puntari ja Keppana.

    Olen aivan samaa mieltä. Jos tekee haun tietyillä nimimerkeillä, huomaa kyllä keillä on aikaa ja mielipiteitä vaikka muille jakaa.

    "Mitäs me pikkuvirkamiehet"

      
  • Sana on vapaa :sunglasses:

      
  • Pääasiallisista kirjoittajista ei taida olla kukaan ns. oikea asiantuntija. Kyllä täällä monet aika paljon autoista tietää. Itse tiedän aika vähän ja täällä koko ajan oppii.Sitä varten olenkin kysynyt erittäin paljon. Kumminkin huomaan että täällä on automiehiä eli korjailevat, koeajavat ja lukevat paljon. On täällä yleensä taso melko korkea ainakin nettikeskustelualueeksi.
    Olisi kiva saada joskus asiantuntijoita näille netinpalstoille. Tietysti TM itse ei varmaan voi osallistua keskusteluun. Harvemmin asiantuntijat taitavat ehtiä netissä pyörimään.

    [Tuomas muokkasi tätä viestiä 15.03.2005 klo 11:30]
      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit