Vain Digitelevisio tekee mahdolliseksi, että jokainen erillinen ohjelmakin voidaan parametroida "ilmaiseksi" tai "maksulliseksi". Ennenpitkään "ilman" ei saa muuta kuin keskustelu- ja mainosrahoitteisia ohjelmia. Vastaus kysymykseesi: toivottavasti mahdollisimman myöhään. ( Ilmaiset kanavat maksavat nykyiselläänkin VAIN ~120 E / vuosi ) Jokainen tehköön päätöksensä omakohtaisesti Digiaikaan siirtymisestä. Itse en osta laitetta enenkuin anaaliset ohjelmat loppuvat ( Ylellä ) (Näin yritän osaltani viivyttää analogisten kanavien sulkua ( eikä sieltä juuri mitään katselemisenarvoista tulekkaan ))
"Taivaskanavilla" tosin olen siirtynyt gigiaikaan jo yki 5 vuotta siitten. ( Täällähän ei ole "pakollista" katselumaksua lainkaan ) ( Yleisradio rohmuaa senkin. tässäkintapauksessa )
Vastaus kysymykseen : lähetykset on tarkoitus muuttaa digitaaliseksi 31.8.2007. Sen jälkeen analogisella telkkarilla ei tee hevon helvettiä (näillä näkymin) ilman digiboksia.
Vain Digitelevisio tekee mahdolliseksi, että jokainen erillinen ohjelmakin voidaan parametroida "ilmaiseksi" tai "maksulliseksi".
Ennenpitkään "ilman" ei saa muuta kuin keskustelu- ja mainosrahoitteisia ohjelmia.
Vastaus kysymykseesi: toivottavasti mahdollisimman myöhään.
( Ilmaiset kanavat maksavat nykyiselläänkin VAIN ~120 E / vuosi )
Jokainen tehköön päätöksensä omakohtaisesti Digiaikaan siirtymisestä. Itse en osta laitetta enenkuin anaaliset ohjelmat loppuvat ( Ylellä ) (Näin yritän osaltani viivyttää analogisten kanavien sulkua ( eikä sieltä juuri mitään katselemisenarvoista tulekkaan ))
"Taivaskanavilla" tosin olen siirtynyt gigiaikaan jo yki 5 vuotta siitten.
( Täällähän ei ole "pakollista" katselumaksua lainkaan )
( Yleisradio rohmuaa senkin. tässäkintapauksessa )
Vastaus kysymykseen : lähetykset on tarkoitus muuttaa digitaaliseksi 31.8.2007. Sen jälkeen analogisella telkkarilla ei tee hevon helvettiä (näillä näkymin) ilman digiboksia.
Kiitos vastauksista. Kallistuukohan vuonna 2007 digi-boxit?