Veikeä peli engelsmanneilla. Täytyy muille mainita, että linkki toimii heti, ei ole tarvis ladata 42 Mb, vaikka alkaa moottoripyörällä tulee "auto" hetken jälkeen kuvioihin mukaan.
Tämä on oma maailma kokonaan. Meikäläisen tallissa on Keith Black 468 kisalohko, takoakselilla ja taotut männät, titaanivenat jne. Sitten löytyy takan päällä Littlefieldin 6-71 Blower (remmiahdin). Ajattelin istuttaa ne madallettuun, takaa levitettyyn Chevy Novaan, paino nyt ilman tekniikkaa 950 kg. Murikka on silloin kutakuinkin tuon näköinen kuin vanhassa T-Buckettissa.
Mutten viitsi enää. Riippuen polttoaineen syötöstä ja ahtimen välityksistä lähtee tehot alkaen 1100 hv. Asia on pienen piirin tiedossa, joten näyttää siltä, että koko paketti matkaa Tanskaan tai Ruotsiin pääsiäisenä, sellaiseen pikkuhintaan kuin 20000.
Kovaan tekniikkaan kannattaa yleensä sijoittaa jos sellaiseen "kompastuu" ja tietää mistä on kyse. On erittäin vaikea löytää ja helppo myydä.
On kesällä muutakin tekemistä jo tässä iässä, Wickströmillä putputella Espoon vesillä ja kalastella Lapissa. Jätän hevosvoimat, ja käyn vain katsomassa silloin tällöin tästä lähtien mitä porukalle kuuluu.
Tässä toinen vähän erikoisempi laite! http://www.openwheelers.com.au/videos/Top_Gear_Ariel_Atom_2_Full_segment.mpg
42megan video
Veikeä peli engelsmanneilla. Täytyy muille mainita, että linkki toimii heti, ei ole tarvis ladata 42 Mb, vaikka alkaa moottoripyörällä tulee "auto" hetken jälkeen kuvioihin mukaan.
www.classiccars.com/classifieds/classified.asp?ClassifiedId=6211
Kuka maksaa tuollaisesta karvalakkiautosta 28000 taalaa? Autossahan ei ole edes konepeltiä tai lokasuojia
Tämä on oma maailma kokonaan.
Meikäläisen tallissa on Keith Black 468 kisalohko, takoakselilla ja taotut männät, titaanivenat jne. Sitten löytyy takan päällä Littlefieldin 6-71 Blower (remmiahdin). Ajattelin istuttaa ne madallettuun, takaa levitettyyn Chevy Novaan, paino nyt ilman tekniikkaa 950 kg. Murikka on silloin kutakuinkin tuon näköinen kuin vanhassa T-Buckettissa.
Mutten viitsi enää. Riippuen polttoaineen syötöstä ja ahtimen välityksistä lähtee tehot alkaen 1100 hv. Asia on pienen piirin tiedossa, joten näyttää siltä, että koko paketti matkaa Tanskaan tai Ruotsiin pääsiäisenä, sellaiseen pikkuhintaan kuin 20000.
Kovaan tekniikkaan kannattaa yleensä sijoittaa jos sellaiseen "kompastuu" ja tietää mistä on kyse. On erittäin vaikea löytää ja helppo myydä.
On kesällä muutakin tekemistä jo tässä iässä, Wickströmillä putputella Espoon vesillä ja kalastella Lapissa. Jätän hevosvoimat, ja käyn vain katsomassa silloin tällöin tästä lähtien mitä porukalle kuuluu.
Harrasteautona voisi mahdollisesti toimia Mummo-Ankan tapainen kapine www.classiccars.com/mtclassiccars/