Kyseinen peli himottais aika tavalla. Kiinnostais tosin miten paljon sellainen ei 07-vm kuluttaa kun silloin ne päivitettiin ja käytetty olis tarkoitus ostaa. Myös kiinnostais kiihtyvyys ja huippu nopeudet. Muutakin kommenttia voi laittaa kuten ajomukavuudesta ja pitkäaikaisesta kestävyydestä. Arviot mieluiten vanhemmista vuosimalleista, eli 07-mallia vanhempia tarkoitan.
Mulla on -04 vuoden cbr, ne kuluttaa jotain 3l/100km, ja kulkee n. 120-130 vakiona. Todella kestäviä pyöriä, ja mielestäni mukava ajaa. kevyt.
grand sepi:
Todellinen huippunopeus on 105km/h, löytyy useita testejä mm. Tekniikan maailmasta, vuosimallilla ei merkitystä nopeuteen.
Nyt kyllä kusee teknarin testit jos oikeaksi nopeudeksi ovat saaneet 105km/h. Motarilla on oltu useaan otteeseen, eikä siellä oikeanpuolimmaisella kaistalla ole homehduttu. Oikeat huiput ovat 120km/h tietämillä, riippuen kuskin koosta ja tuulesta. Vastatuuleen hyytyy hieman kutosella. -07-> on ruisku annostelemassa bensaa koneelle aikasemmissa mennään kaasarin voimalla.
Ihan mukavasti kiihtyy nelaripiikiksi. Yksi parhaiten kiihtyviä nelitahti piikkejä markkinoilla. Kestää pitempää kuin jaksat ajaa sillä, tämä on taattu. Moottorin puolelta öljyt ja tulpat ovat ainoa asia mihin kannattaa koskea. Venttiilit pysyvät kondiksessa pitkään. Honda on aina honda, kestää pitkään ja varmasti. Kulutusosat ainoat mitä on vaihdettu omaan pyörään 20tkm aikana. Ketju/ratas paketti tuli 16tkm kohdalla, myös takarengas vaihdettiin silloin. Erittäin kestävä mopo. Suosittelen lämpimästi.
Sanzu:
Vai niin. Eivät taida osata lukea Gps:ää... Ei 15 hevosvoimaa riitä paljon yli sadan vauhtiin tasamaalla, vuonna -85 15 hevosvoimanen Suzuki
GS otti mittariin moottoritiellä 110, 21 hevosvoimainen Yamaha RD kulki todellista 120km/h, ei se sen lujempaa mene vaikka kuinka haluaisi,mittarinopeudet on sitten ihan jotain muuta.
Ruisku ei kulje yhtään sen lujempaa mitä kaasutinversio, hevosvoimat kertovat huippunopeuden eikä jarrupenkissä ole yhdestäkään Cbr:stä mitattu edes 15 hevosvoimaa.