Mopopauto

1 kommentti

Moni ei varmaankaan olen perehtynyt mopoautoihin. Ensinnäkin runko on huonompaa putkea kuin Maskunsohvassa. Siellä Kubotan diesel jyrrää, siksi pitää olla isoa kovapuhujaa. Takajarruja ei tarvita, kunhan ei pyörä ihan valtoimenaan pyöri. Aivan tappo vehkeitä Varaosat maksaa enemmän kuin premium luokan autoihin. Vakuutusmaksut aivan järjettömät. Tämä siksi, että olen päässyt osallistumaan mopoautojen korjauksiin. Ei koskaan lapsille. Mestari Mäkinen (Timo) piti talviajokoulutusta (pohjola, taisi TM:lläkin) sanoi, että paras auto lapselle on iso volvo. Kiihtyvyys kaksinumeroinen ja jos sillä törmää johonkin ei ihan heti satu. Mun lapset ajoi isolla Volvon 745 farmarilla, kunnes oppivat, että valoista ei tartte ole eka

  
  • Minun lapseni oppivat niin hyvin, että ajavat kesäisin yhä edelleen 744:lla :smiley:

    Olen samaa mieltä mopoautosta. Ei niitä kieltää tarvi, mutta mihin tahansa mopoauton käyttötilanteeseen löytyy parempikin vaihtoehto. Maaseudulla tämä näkyy myös liikenteessä selvästi. Mopoautot ovat kadonneet eri kokoisten mönkkärien tieltä.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit