opiskelijoiden läppäritesti

1 kommentti

Asiaa itse seuranneena sanoisin, että testiin olisi kannattanut lisätä jonkinlainen vääntely&kääntelyosuus. Halvoissa läppäreissä on malleja jotka eivät ole oikeasti kannettavia siinä hengessä että ne kestäisivät kuljettelua ja vaikka nurkasta nostelua, jota helposti tulee tehtyä kun laitteen kaivaa laukusta pöydälle.

Pro-malleissa tuppaa olemaan ylipäänsä jäykempi runko ja niisä on metalliruuvit jotka ruuvataan messinkiholkkeihin, pahimmissa halpiksissa 'puu'ruuvit ruuvataan suoraan muoviin josta ne alkavat ajan kanssa löystyä kun runko kuljetellessa elää. Siinä mielessä 1000e käytetty olisi varmaan varmin valinta monellekin.

  
  • Kuinka monella opiskelijalla on rahaa ja halu pistää 1000€ tietokoneeseen, ellei ole Apple-uskovainen ?
    Itse olen alan ammattilaisena löytänyt itselleni hyviä koneita 500€ ja kierrätyskeskuksesta 100€. Kun tälläiseen asentaa Windowsin tilalle Linuxin, säästää vielä hermojaankin.

    Tuo on totta, että liikkeissä myydään jopa 250€ koneita, jotka ovat täyttä roskaa. Aikansa niilläkin toki touhuaa, kun osaa niitä käyttää ja tuntee niiden rajoitukset.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit