Hanki apua kodin pieniin asennustöihin

1 kommentti

Uudessa rakennusmmaailmassa oli artikkeli koskien mm. erilaisten kodin koneiden ja elektroniikan käyttöönottoon ja hallintaan. Apu on varmasti monelle tarpeen. Mutta erityisesti kiinnitti lopussa olevat esimerkki hinnat, mielestäni on todella kallista teettää töitä. Ei tule olemaan tarvetta noin kalliille työlle

  
  • muokattu 11.09.2023 13:48

    @Lukija71175 kirjoitti:
    Uudessa rakennusmmaailmassa oli artikkeli koskien mm. erilaisten kodin koneiden ja elektroniikan käyttöönottoon ja hallintaan. Apu on varmasti monelle tarpeen. Mutta erityisesti kiinnitti lopussa olevat esimerkki hinnat, mielestäni on todella kallista teettää töitä. Ei tule olemaan tarvetta noin kalliille työlle

    En ole nähnyt juttua, mutta minulla kävi pari vuotta sitten ILP kennojen puhdistus. Noin 2h työtä, 2 nuorta hemmoo suihkupullojen ja rätin kanssa, 540 euroa. Hintaa perusteltiin sillä, että siitähän saa kotitalousvähennyksen.

    Olen harkinnut, että pitäisikö joskus vuosien päästä kun olen eläkkeellä, perustaa toiminimi ja alkaa joka kodin konsultiksi ja asiantuntijaksi. Minulla on Tukesin A-oikeudet tehdä sähköasennuksia ja insinöörin kymmenien vuosien elämänkokemus jakaa viisaita neuvoja uusavuttomille ja muille. Kun kuitissa on Y-tunnus niin asiakkaat voisi saada kotitalousvähennystä.

      2
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit