Viereenpysäköinti

3 kommenttia

Aina välillä valitetaan, ettei marketin parkkipaikalla löydy niin kaukaista ruutua, jossa joku ei änkeäisi viereen. Sattuu sitä muuallakin. Olen eräässä venesatamassa etätöissä matkailuautossa ja parkkipaikka oli tyhjä kun tulin. Seuraavaksi tuli tilataksi ja se peruutti viereiseen ruutuun tarkasti. No, kaksi leveää autoa niin enhän minä autostani ulos enää päässyt. Piti siirtää yhdellä ruudulla, kun tilaa on. Ei taida taksisti pitää karavaanareista.

  
  • @Lukija209751 kirjoitti:
    Aina välillä valitetaan, ettei marketin parkkipaikalla löydy niin kaukaista ruutua, jossa joku ei änkeäisi viereen. Sattuu sitä muuallakin. Olen eräässä venesatamassa etätöissä matkailuautossa ja parkkipaikka oli tyhjä kun tulin. Seuraavaksi tuli tilataksi ja se peruutti viereiseen ruutuun tarkasti. No, kaksi leveää autoa niin enhän minä autostani ulos enää päässyt. Piti siirtää yhdellä ruudulla, kun tilaa on. Ei taida taksisti pitää karavaanareista.

    Olisit siirtänyt sinne taksin toiselle puolelle, se puoli autosta taksin lähelle, josta et tule ulos.
    Minulle kävi kerran työpaikalla siten, että päivän aikana yksi pakettiauto oli parkkeerannut niin lähelle minun autoa kuskin puolelle, ettei edes mies mahtunut autojen väliin, oven avaamisesta puhumattakaan. Siinä on aika kömpiminen kuskinpaikalle kun menee autoon sisään repsikan ovesta.

      
  • Tilataksiin pääsee niin monesta ovesta ja ohjaamokin on läpikuljettava, ettei kosto olisi edes toiminut eikä viitsinyt muutenkaan. Ehkä olisi pitänyt tietää, että se oli taksin ruutu.

      
  • Taas juttu karkaa, mutta taksi oli paikalla puoli kolmeen ja kuski nukkui tai istui sisällä ja maleksi ympäristössä. Kiireinen päivä ilmeisesti. Sama taksi on ollut tällä samalla parkkipaikalla mutta toisella laidalla ennenkin, kun olen lounaalla käynyt. Onkohan se viettänyt kaikki päivät parkissa rahaa tuottaen.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit