vw:n ruosteettomuus ?

2 kommenttia

tunnen henkilön joka tekee työkseen autojen ruostekorjauksia.
hän ei arvosta vw merkkiä kovin korkealle, johtuen kauniin massan
alla muhivasta ruosteesta. siinä vaiheessa kun ruostetta on katsastuksessa riittävästi,omistaja ei aina tahdo uskoa ennen kuin näkee
tuli vaan mieleen tm:n artikkellista joka on muutenkin iltapäivälehti tasoa,ei ikäjakaumaa ei kappalemäärää ei "ajopaikkakuntaa"ei km lukemaa.(tm on johtava suomalainen tekninen lehti oman määritelmänsä mukaan?)

ps. kyllä lehdellä ja päätoimittajalla pitäisi resursseja olla

[tuumailöeva muokkasi tätä viestiä 12.11.2006 klo 21:54]
  
  • Tekniikan maailma on mielestäni yleistekninen lehti, joskin melko autopainotteinen. Olen itse melko tyytyväinen lehden tasoon. enempi erikoistuminen ei olisikaan paikallaan. Lehti on tavalliselle jonkinverran tekniikasta kiinnostuneelle ihan hyvä valinta. Erikoislehdet ovat sitten asia erikseen niiltä voi jo vaatia enemmän otetta. Ruostesuojauksesta sanoisin, että omalla kohdalla maahantuoja suhtautui nihkeästi lisäsuojaukseen. En tiedä onko volkkarilla myös pelkästään tehdassuojaus. En teetä lisäsuojausta johtuen takuusta joka on sisältäpäin alkavaa ruostumista vastaan 30v. Kiveniskut ja naarmut korjataan huollossa. Alusta tarkistetaan myös (ehkä) ei ole minun murheeni.

      
  • Lainais:
    johtuen kauniin massan
    alla muhivasta ruosteesta

    Olen "törmänyt" samaan myös toisessa merkissä! :innocent:

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit