honda stream

7 kommenttia

olisi kiikarissa yhtenä vaihtoehtona jos tässä innostuis previasta luopumaan.Nyt honda miehet vähä informaatiota millanen peli honda olisi.Kaks litranen enempi kiinnostais mutta 1.7:sta jos jollakulla kokemusta on niin kaikki informaatio kiitollisuudella vastaan otetaan!

  
  • Itselläni on ollut 1,7 Stream lähes kolme vuotta, ostin uutena. Ajanut olen n. 80 tkm. Olen ollut tyytyväinen. Ei vikoja, edullinen ylläpitää polttoainekulujen ja huoltojen osalta. Ehkä miinuksena on että tykkään mieluummin "isomman" auton ajotuntumasta ja siksi olen harkinnut vaihtoa isoon diisel-farkkuun. Lapset ja vaimo ovat Hondaan tyytyväisiä, täysin vertailukelpoinen auto siinä missä muutkin, mutta ei sinänsä erotu massasta edukseen.
    Kiinnostaisko ostaa?

      
  • Eilen tuli käytyä koeajamassa yks kaks litranen honda.Olihan se ihan auton tuntunen ja ärhäkkä peli ku mikä.Mutta vähä ahdashan se oli,minkä kyllä tietysti etukäteen jo tiesinki,previassa sitä tilaa tietysti on vähä enemmän.Varsinkin kun kuusi ihmistä pitäis aina välillä kyytiinkin sopia+kamat päälle.
    Samalla reissulla tyypitin chevrolet trans sportin ja kyllähän iso on aina iso siitä ei pääse mihinkään.Täytyy tässä nyt vähä tutkailla mitä tollanen chevy maksaa saksanmaalla ja minkä verran sille tulis hintaa ku sen rahtaa suomeen.Vm 98-2001 kiiinostais ja jos jollakulla on chevroletistä kokemuksia/saksasta tuonnista niin kertoilkaapa!

      
  • Terve . Chevy tai Chrysler on ihan kivoja tila-autoja kun et kiinnitä huomiota käyttökustannuksiin ja jos haluat kalliimman kokonais ratkaisun mikä ei sisällä suomen kuluttaja suojaa niin ilman muuta hae auto suomen ulkopuolelta .Jos vaihtoehtona on Suomi honda ei mielestäni ole edes vaihtoehtoja. Onnea Ja menestystä T.autokaupan ammattilainen

      
  • Minä ostaisin rellun Espacen, jos oisin bussia vailla. Jotenkin vaan tuo Renault iskee minuun tila-autoksi harvinaisen hyvin.

    Stream lienee ihan kelpo peli, mutta 1.7l kone kuulostaa aika nuhaiselta tila-autoon. 2-litraisella liikkunee jo muun liikenteen mukana ilman harmaita hiuksia.

      
  • Kyllähän tietenkin esim.chevy hörppää bensiiniä enemmän ku honda mutta onhan siinä autojen koossa ja tiloissa huomattava ero.Chevystä voidaan sanoa että se on jo tila-auto jota honda taas ei ole.
    Tietenkään siinä takuuta ei ole jos auton saksasta itte tänne uittaa mutta toisaalta eipä kummoista turvaa takuu anna käytetylle suomi autollekkaan.puolivuotta,vuosi korkeintaan ja sen jälkeen oot kyllä omalla vastuulla autosi kanssa! Ei siinä yleensä kyllä kauppiaat vastaan tuu jos sattuu remppaa tulemaan.
    Tällä hetkellä ajelen saksasta tuodulla toyota previalla ja eipä oo pahaa sanaa sanottavana autosta.Sen verran vielä että auto on mulle pelkkä kulkuväline,mitään intohimoa jonkun merkin puolesta ei ole.Pääasia että saa tämän kuus henkisen porukan jotenki pirssiin sopimaan.
    Hintapolitiikasta vielä.....jos joku 03:n honda streamin hintapyynnöt on luokkaa 16-21 tuhatta ekee niin aika hulppean chevy trans sportin tuolla rahalla saksasta tänne tuo,varsinkin ku on satasella luotettava henkilö sen siellä päässä mulle valmiiksi katselee!

      
  • En tiedä tarkkaan ottaen Saksan markkinoita, mutta onhan Hondalla Streamia isompiakin malleja...
    ...itse asiassa hyvin monilla merkeillä on. Miten olisi vaikka Suomessakin hyvin myyneet Galaxy tai Grandis? Tai Previan jälkeen uudempi Previa tai Avensis Verso...

      
  • Mulla oli vuokra-autona Honda Stream 2 litrasella koneella ja ei se kyllä vakuuttanut. Piti kuskata 5 henkeä + kamat 40km suuntaansa mökille. Kun sen lisäpenkkirivin käänsi esiin niin autoon ei mahtunut enää naisen käsilaukkua enempää matkatavaraa. Käytännössä kamat jouduttiin lastaamaan kyyditettävien syliin/jalkoihin, eli ei mikään nautinnollinen matka. Täydellä kuormalla 2l kone ei jaksanut enää vääntää. En ihan tila-autoksi sitä luokittelisi vaan ihan normiperheauton tilojensa puolesta.

    Mulla on käyttiksenä Chevrolet Caprice STW Chevyn 5 litran bensakasilla ja sillä ei mitään ongelmaa, 6 henkeä ja julmasti kamaa mahtuu eikä edes tee tiukkaa. Vie bensaa matka-ajossa 12-14l/100km.

      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit