Trajet

1 kommentti

Aikani olen keskiluokan "tila-autoja" katsellut ja todettava on, että tilaa ei sittenkään ole riittävästi. Trajet tarjoaa hintaansa nähden runsaasti tilaa mutta Hyundai on minulle merkkinä outo. ESP:tä tuohon ei saa, haitanneeko? Millaisia kokemuksia merkistä/mallista?

Entä kannattaisko hakea Saksasta käytetty?

  
  • No jos saksasta käytetty tila-auto, niin Renault Espace tai Grand Espace! Se on kyseisen kokoluokan mestari...

    Itse olen tässä vähän aikaa sitten hankkinut vuosimallin 2003 Grand Espacen Belgiasta. Kyseinen Renault on suomessa todella harvinainen, esim. viime vuonna rekisteröity vain 60 kpl, mutta saksassa niitä on myyty jopa 10.000 kpl/vuosi, mm. Voyager on tilastoissa kaukana takana. Ja niin on ominaisuuksiltaankiin.

    Minun Espacessa on mm. 2.2-turbodiesel (150 hv) ja varusteina ESP, 6xturvatyynyä, integroitu navigaattori, bi-xenon ajovalot, aterminen tuulilasi, jne.. kaikkea sellaista mitä johonkin Trajetiin ei saa lainkaan! Puhumattakaan, että Espacella on 5-tähden törmäystestitulos, Trajetilla olikos niitä 3 kpl?

    Ja miksi tuontiauto? No, jos olisin joskus löytänyt suomesta vastaavan hintaisen, niin siinä olisi n. 100.000 km enemmän mittarissa ja silti perusvarustelu. Tätä Privilege -varustetasoa ei ole suomen hinnastossa koskaan edes ollutkaan.


      
Kirjaudu kommentoidaksesi.

Kommentoiduimmat artikkelit