Ei sinun vaihtoehtosi huonoja ole,mutta harkitse muitakin!
Volvo,Ford ja Passat ovat kaikki muotimerkkejä ja siitä johtuen erittäin huonoja jälleenmyynti arvoltaan.Jos se ei sinua haittaa,valitse mieleisesi,mutta itse kyllä hakisin samalla rahalla enemmän!Surffaile netissä,nettiauto.com:ista voit nopeasti hakea minkä tahansa auton hinta haarukan,varuste tason ynm!
Kyllähän aksu on nyt ihan hakoteillä tuon jälleenmyyntiarvon suhteen! Jälleenmyyntiarvo on huono kaikilla autoilla ja mitä kalliimpi uutena sitä huonompi se on. Merkkiliikeiden hintoihin ei kannata paljoa laskea; Toyota varsinkin harjoittaa räikeää ylihinnoittelua, mutta taitaa ne hyvityksetkin olla melko pieniä!
Toyota varsinkin harjoittaa räikeää ylihinnoittelua, mutta taitaa ne hyvityksetkin olla melko pieniä!
Mitäs ylihinnoittelua se on, jos kuitenkin kauppa käy?
Se on tietenkin totta, että arvonaleneman pienuudesta johtuen uuden pariksi vuodeksi ostavan voi olla edullisempaa ostaa samanhintaisten joukosta vaikkapa VW tai Toyota ja nelivuotiasta tai hieman vanhempaa ostava voi katsella Ranskan suuntaan.
Kun takuu on ohi, huollot ja korjaukset ovat suurin menoerä.
Ketjuvetoisia noista ei taida olla mikään, joten jakohihnan vaihto on suurin kulu huolloista. Kysy mitä se milläkin merkillä maksaa. Sen voi saada merkittömästä huollosta melko edullisestikin, jos pitää n. puolta tonnia edullisena.
Muuten tuon ikäisissä ei vielä taida yksilöitä erottaa, paitsi kolaroinnit pitää tietysti selvittää. Tarkoittanee sitä, että tilastoja noista jo on, ja niiden perusteella voi sitten tehdä päätöksiä, mikä on hajoamisherkin.
Valintaan vaikuttaa kai omat tulevat kilometrit ja pitoaika. Tarkoitan, että ehkä valitsisit jonkin noista, jos aiot pitää pari vuotta, mutta jonkin toisen jos aiot ajaa loppuun asti.
En osaa sanoa laadusta, mutta laadun vaihtelut ovat VW:llä pienimmät noista kolmesta. Se ei siis tarkoita, että VW olisi paras, vaan sitä, että tilastollisesti VW autot ovat samanlaatuisempia. Volvolla ja Fordilla on enemmän laadunvaihtelua.
12 autoa, toka japsi menossa (Ave). Olen pitänyt. Käyttöauto isolla Koolla. 131 tkm kilometriä ilman vikoja. Tietääkseni koneessa ei ole hihnaa vaan jakopäässä on ketju. Jos tykkäät sporteista, osta sitten joku muu.
Kun takuu on ohi, huollot ja korjaukset ovat suurin menoerä.
Tuskinpa kuitenkaan suurin - ainakaan toivottavasti . Kyllä auton omistajalle huolto- ja korjauskulujen edelle menevät pääoma-, polttoaine- ja vakuutuskulut.
oman kokemuksen perusteella uskaltaisin suositella passattia 1,9 koneella ja max 2006 kun siinä ei oo vielä DPF:ää ja kulutuskin on hanskassa. 2.0 koneessa on enemmän murheita mutta toki kulkee paremmin.Luotettavuudessakaan ei suurta valittamista toistaiseksi, muutama pikkuvika on ollut eikä tämä säästä öljyä . Varaosien hinnat järkevällä tasolla ja aika mukavat kyydit on.
1,9:llä kerkiää varsin hyvin ja lastun avulla meno lienee vastaavaa kuin 2.0:lla.budjetin sisään ei taida vielä sopia nuo CR koneet joissa tiettävästi on parempi luotettavuus kuin vanhemmissa 2.0 koneissa.Muutkin listalla olevat kelpaisivat olettaen että kaupunkiajoa ei tulis kovin paljoa.
Ei sinun vaihtoehtosi huonoja ole,mutta harkitse muitakin!
Volvo,Ford ja Passat ovat kaikki muotimerkkejä ja siitä johtuen erittäin huonoja jälleenmyynti arvoltaan.Jos se ei sinua haittaa,valitse mieleisesi,mutta itse kyllä hakisin samalla rahalla enemmän!Surffaile netissä,nettiauto.com:ista voit nopeasti hakea minkä tahansa auton hinta haarukan,varuste tason ynm!
Jos ostat autoliikkeestä saat monesti takuun mukaan. Seuraavia ongelmia saataa tulla noissa vaihtoehdoissasi:
VW: automaattilaatikon ongelmia, iskarit
Volvo: alusta ongelmia
Ford: lukot, tiivisteet, vaihteisto, pieni akku joka tyhjenee vebaston käytöllä nopeasti
Kaikissahan vikoja on. Kuis Avansis?
Kyllähän aksu on nyt ihan hakoteillä tuon jälleenmyyntiarvon suhteen! Jälleenmyyntiarvo on huono kaikilla autoilla ja mitä kalliimpi uutena sitä huonompi se on. Merkkiliikeiden hintoihin ei kannata paljoa laskea; Toyota varsinkin harjoittaa räikeää ylihinnoittelua, mutta taitaa ne hyvityksetkin olla melko pieniä!
Nasse:
Mitäs ylihinnoittelua se on, jos kuitenkin kauppa käy?
Se on tietenkin totta, että arvonaleneman pienuudesta johtuen uuden pariksi vuodeksi ostavan voi olla edullisempaa ostaa samanhintaisten joukosta vaikkapa VW tai Toyota ja nelivuotiasta tai hieman vanhempaa ostava voi katsella Ranskan suuntaan.
Kun takuu on ohi, huollot ja korjaukset ovat suurin menoerä.
Ketjuvetoisia noista ei taida olla mikään, joten jakohihnan vaihto on suurin kulu huolloista. Kysy mitä se milläkin merkillä maksaa. Sen voi saada merkittömästä huollosta melko edullisestikin, jos pitää n. puolta tonnia edullisena.
Muuten tuon ikäisissä ei vielä taida yksilöitä erottaa, paitsi kolaroinnit pitää tietysti selvittää. Tarkoittanee sitä, että tilastoja noista jo on, ja niiden perusteella voi sitten tehdä päätöksiä, mikä on hajoamisherkin.
Valintaan vaikuttaa kai omat tulevat kilometrit ja pitoaika. Tarkoitan, että ehkä valitsisit jonkin noista, jos aiot pitää pari vuotta, mutta jonkin toisen jos aiot ajaa loppuun asti.
En osaa sanoa laadusta, mutta laadun vaihtelut ovat VW:llä pienimmät noista kolmesta. Se ei siis tarkoita, että VW olisi paras, vaan sitä, että tilastollisesti VW autot ovat samanlaatuisempia. Volvolla ja Fordilla on enemmän laadunvaihtelua.
12 autoa, toka japsi menossa (Ave). Olen pitänyt. Käyttöauto isolla Koolla. 131 tkm kilometriä ilman vikoja. Tietääkseni koneessa ei ole hihnaa vaan jakopäässä on ketju. Jos tykkäät sporteista, osta sitten joku muu.
Sitikassa paljon autoa. Kokemukseni ja saamieni tietojen mukaan ihan kelpo vaihtoehto. Käyhän katsomassa ja kokeilemassa.
Heh heh. Noin räikeään provosointiin me ei sentään tartuta.
o-rengas:
Tuskinpa kuitenkaan suurin - ainakaan toivottavasti . Kyllä auton omistajalle huolto- ja korjauskulujen edelle menevät pääoma-, polttoaine- ja vakuutuskulut.
oman kokemuksen perusteella uskaltaisin suositella passattia 1,9 koneella ja max 2006 kun siinä ei oo vielä DPF:ää ja kulutuskin on hanskassa. 2.0 koneessa on enemmän murheita mutta toki kulkee paremmin.Luotettavuudessakaan ei suurta valittamista toistaiseksi, muutama pikkuvika on ollut eikä tämä säästä öljyä . Varaosien hinnat järkevällä tasolla ja aika mukavat kyydit on.
1,9:llä kerkiää varsin hyvin ja lastun avulla meno lienee vastaavaa kuin 2.0:lla.budjetin sisään ei taida vielä sopia nuo CR koneet joissa tiettävästi on parempi luotettavuus kuin vanhemmissa 2.0 koneissa.Muutkin listalla olevat kelpaisivat olettaen että kaupunkiajoa ei tulis kovin paljoa.