Itselläni ei ole kokemusta Fiatin dieseleistä (1.3 multijet)
Edullisen autonosto edessä ja muutaman vuoden ikäisiä Fiat Puntoja saa aika edullisesti. Onko näissä Punto+diesel kokoonpanoissa jotain erityisiä tyyppivikoja, kestääkö kilometrejä?
Itselläni ei ole kokemusta Fiatin dieseleistä (1.3 multijet)
Edullisen autonosto edessä ja muutaman vuoden ikäisiä Fiat Puntoja saa aika edullisesti. Onko näissä Punto+diesel kokoonpanoissa jotain erityisiä tyyppivikoja, kestääkö kilometrejä?
Jos tyyppivikoja on, varmasti löydät ne netistä ihan haullakin. Toinen juttu.. käy koeajamassa Puntoa jossain missä saa ajaa satasta. Entisen kollegan kakkosautona oli punto ja vaihdettuaan auton peugeotin 208, kommentoi että miten he saattoivat kestää punton ominaisuuksia niin monta vuotta... On kuulemma kohtuu äänekäs maantienopeuksilla.
Tuolta löytynee paljon enemmän, enemmän paikkansa pitävää tietoa. Minun käsityksen mukaan ovat olleet melkolailla perus huolettomia, egr nyt tietysti on joka dieselissä, on vieläkin keskeneräinen ja jo lähtökohtaisesti hiukan kyseenalainen laitos
Biza:
Jos tyyppivikoja on, varmasti löydät ne netistä ihan haullakin. Toinen juttu.. käy koeajamassa Puntoa jossain missä saa ajaa satasta. Entisen kollegan kakkosautona oli punto ja vaihdettuaan auton peugeotin 208, kommentoi että miten he saattoivat kestää punton ominaisuuksia niin monta vuotta... On kuulemma kohtuu äänekäs maantienopeuksilla.
Sama kone on myös Opelin pikkumalleissa.
Todella paljon myyty moottori eteläeuroopassa, joissa dieseleiden osuus korkea myös pikkuautoissa.
"On kuulemma kohtuu äänekäs maantienopeuksilla. "
Tämä oli hyvä pointti, auto on tulossa työmatka-ajoon n.50km/sivu. Ranskalaisethan lienee aika hiljaisia?
http://www.fiatforum.fi/
Tuolta löytynee paljon enemmän, enemmän paikkansa pitävää tietoa. Minun käsityksen mukaan ovat olleet melkolailla perus huolettomia, egr nyt tietysti on joka dieselissä, on vieläkin keskeneräinen ja jo lähtökohtaisesti hiukan kyseenalainen laitos
http://batracer.com/-1FrontPage.htm?XqI